صنعت نفت با سرمربی جدید در لیگ برتر پنجم شد!

شاهکار گواردیولا در آبادان

شاهکار گواردیولا در آبادان

عملکرد عبدالله ویسی در تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان فوق العاده بود و تیمش در ۸ بازی موفق به کسب ۱۳ امتیاز شد.

به گزارش تیترکوتاه، روزی که مدیران باشگاه نفت آبادان تصمیم گرفتند عبدالله ویسی را را جایگزین ادسون تاوارس کنند، احتمالا امید زیادی به بقای تیم شان در لیگ برتر نداشتند چرا که با مربی برزیلی در 11 بازی تنها 6 امتیاز کسب کرده و در قعر جدول بودند.

ویسی ملقب به عبدالله گواردیولا اما شاهکار بزرگی را رقم زد و توانست در 8 بازی 13 امتیاز برای آبادانی‌ها کسب کند و این تیم را معجزه‌وار در لیگ برتر نگه دارد. 

در واقع اگر جدول لیگ برتر را از هفته بیست و سوم به بعد(زمان شروع به کار ویسی در نفت) در نظر بگیریم، نماینده آبادان در رده پنجم قرار می‌گیرد!

ویسی کار را در هفته 23 در بازی خانگی با ملوان شروع کرد و به تساوی یک بر یک رسید. هفته بعد در اصفهان با یک گل به سپاهان قدرتمند باخت که البته این تنها شکست ویسی محسوب می‌شود. در هفته 25 نفتی‌ها در بازی حساس با مس کرمان دو بر یک پیروز شدند و هفته بعدش نیز در تهران مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسیدند. در هفته 27 تیم ویسی با 4 گل نساجی را در هم کوبید و یک هفته بعد نیز در تهران توانست استقلال را با تساوی یک بر یک متوقف کند. نفتی‌ها در هفته 29 مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رسیدند و در هفته پایانی هم با یک گل در سیرجان مقابل گل گهر پیروز شدند تا با کسب نتایج خارق‌العاده در لیگ برتر ماندنی شوند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار