اختصاصی تیترکوتاه

دو شرط مهم ساپینتو برای تمدید با استقلال

ریکاردو ساپینتو برای فصل آینده با استقلال به صورت مشروط قرارداد دارد و همین مسئله سبب شده تا ادامه همکاری او با این تیم نامشخص باشد.

دو شرط مهم ساپینتو برای تمدید با استقلال

به گزارش تیترکوتاه؛ سرمربی پرتغالی استقلال از لحاظ عملکرد خود در این تیم تا اینجای کار توانسته مربی محبوبی برای هواداران آبی باشد و آن ها بیشتر خواستار ادامه حضورش در این تیم هستند اما مشکلی که برای ساپینتو در فصل سپری شده وجود دارد مشکلات مدیریتی است. 

او در یک فصل که هنوز هم تمام نشده، با ۳ مدیر مختلف در استقلال کار کرده که درک این اتفاق برای ساپینتو سخت و غیر قابل باور بوده و به نزدیکانش هم گفته که تاکنون چنین چیزی را تجربه نکرده است. 

به همین منظور سرمربی استقلال برای ادامه همکاری در این تیم برایش مهم است که بداند وضعیت مدیریتی استقلال در فصل آینده چطور است. از سوی دیگر چند مرتبه طلب این مربی به خاطر همین بی‌ثباتی مدیریتی به تعویق افتاد تا مسائل مالی و عمل به تعهدات قرارداد هم دومین فاکتور اصلی ساپینتو برای ادامه حضور در استقلال باشد. 

طبق اخباری که خبرنگار تیترکوتاه از نزدیکان ساپینتو دریافت کرده، مربی پرتغالی در پایان فصل تصمیم خود را برای ماندن در استقلال بر اساس وضعیت مدیریتی در این باشگاه خواهد گرفت. اگر استقلال مدیر قوی و توانمندی داشته باشد و خواسته‌های مالی ساپینتو را هم بر آورده کند او در جمع آبی‌‎ها خواهد ماند، در غیر این صورت سرمربی استقلال قید ادامه همکاری را خواهد زد.


 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها