قیمت موبایل | علم و فناوری | پرچمدار

تاریخ رونمایی خاصترین گوشی اندورید لو رفت / پرچمدار سامسونگ زودتر عرضه می شود

برنامه‌ی پیش‌فروش رسمی سری گلکسی S۲۴ سامسونگ فاش شد. براساس گزارش The Elec، ظاهراً سامسونگ رونمایی گلکسی S۲۴ را در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) تأیید کرده است.

تاریخ رونمایی خاصترین گوشی اندورید لو رفت / پرچمدار سامسونگ زودتر عرضه می شود

سامسونگ یک شرکت چندملیتی کره‌ای و یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی در جهان است.

پرچمداران جدید سامسونگ برای رقابت بهتر با رقبای دیرینه، زودتر از همیشه عرضه‌ خواهند شد.

برنامه‌ی پیش‌فروش رسمی سری گلکسی S24 سامسونگ فاش شد. براساس گزارش The Elec، ظاهراً سامسونگ رونمایی گلکسی S24 را در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) تأیید کرده است.

تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای رونمایی سری گلکسی S24 نیز قبلاً فاش شده بود. چیزی که نمی‌دانستیم این بود که پرچمداران جدید سامسونگ چه زمانی برای خرید در دسترس خواهند بود. براساس این گزارش، سامسونگ فروش گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را بلافاصله پس از عرضه آغاز خواهد کرد. این یعنی می‌توان انتظار داشت که پیش‌سفارش‌ها برای گوشی سامسونگ از همین تاریخ آغاز شوند.

در ادامه‌ی این گزارش آمده است کسانی که گوشی‌ های جدید سامسونگ را پیش‌خرید کنند، از ۲۶ تا ۳۰ ژانویه (۶ تا ۱۰ بهمن) دستگاه‌های خود را دریافت خواهند کرد. انتظار می‌رود فروش عمومی سری گلکسی S24 از ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) آغاز شود.

گفته می‌شود سامسونگ برای رقابت بهتر با گوشی‌های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس و بهبود عملکرد مالی سه ماهه‌ی اول خود، عرضه‌ی سری گلکسی S24 را ۱۵ روز به جلو انداخته است. ظاهراً کهکشانی‌های جدید سامسونگ چندین ویژگی به‌کمک هوش مصنوعی را به‌همراه خواهند داشت، از جمله یک دستیار جدید به نام گلکسی AI.

منبع: زومیت
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها