زمان عرضه گلکسی S۲۳ FE فاش شد + مشخصات

طبق این گزارش، گلکسی S۲۳ FE از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد.

زمان عرضه گلکسی S23 FE فاش شد + مشخصات

در چند ماه گذشته گزارش‌های زیادی در مورد گلکسی S۲۳ FE منتشر شد. حالا گزارش جدیدی مشخصات کامل این دستگاه به‌همراه تاریخ عرضه احتمالی آن فاش کرده است.

براساس گزارش‌های منتشرشده، هرچند گلکسی S۲۳ FE بخشی از خانواده سری S۲۳ سامسونگ خواهد بود، اما مشخصاتی در حد و اندازه سری گلکسی S۲۲ را ارائه خواهد کرد؛ چرا که ظاهراً غول کره‌ای تصمیم گرفته است به‌جای استفاده از چیپ جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲، به سراغ اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ برود.

مشخصات احتمالی گلکسی S۲۳ FE

براساس سایر مشخصاتی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده است، گوشی آینده سامسونگ نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. همچنین گلکسی S۲۳ FE دارای سه دوربین خواهد بود که از سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسل و ۱۲ مگاپیکسلی (تله‌فوتو) تشکیل شده‌اند.

از دیگر مشخصات می‌توان به دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI ۵.۱، باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات و فناوری شارژ بی‌سیم و ۴ تا ۵ سال پشتیبانی نرم‌افزاری اشاره کرد.

با وجود این مشخصات، هرچند گلکسی S۲۳ FE اساساً مانند گوشی‌های گلکسی S۲۲ است و این موضوع می‌تواند برخی طرفداران را ناامید کند؛ اما باید اشاره کرد که هیچ مشکلی در مشخصات آن وجود ندارد. اسنپدراگون ۸ نسل ۱ همچنان یک پردازنده قدرتمند است و بیشتر وظایف را می‌تواند به‌خوبی انجام دهد.

نهایتاً در این گزارش گفته شده است که گلکسی S۲۳ FE در ماه سپتامبر (شهریور/مهرماه) عرضه خواهد شد. باید دید سامسونگ این دستگاه را با چه برچسب قیمتی وارد بازار خواهد کرد. درحال‌حاضر ناتینگ فون ۲ از چیپ اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد و نسخه پایه آن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

 

انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها