صفر تا صد مسابقه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک / اینجا پخش زنده ببینید

قرار است مبارزه هنرهای رزمی بین ایلان ماسک و مارک زاکربرگ برگزار شود و در این میان، مالک توییتر مصرّتر است.

صفر تا صد مسابقه مارک زاکربرگ و ایلان ماسک / اینجا پخش زنده ببینید

یک روز بعد از راه‌اندازی شبکه اجتماعی «تردز» توسط شرکت مادر اینستاگرام و فیسبوک، ایلان ماسک مالک توئیتر به مارک زاکربرگ هشدار داد و او را ضمنی به تقلب از توئیتر متهم کرد.

ماسک با متهم کردن شرکت متا به استخدام مهندسان سابق توئیتر، گفت: رقابت خوب است ولی تقلب نه.

ماسک در یک توئیت دیگر گفت که ۴۴ میلیارد دلار برای توئیتر هزینه کرده و حالا زاکربرگ تصمیم گرفته که اپلیکیشن او را کپی/پیست کند. او در آخر نوشت: زاک، تو را در قفس می‌بینم.

پس از آن، زاکربرگ با انتشار تصویری از توییت زاکربرگ در حساب شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «مکان مسابقه را برایم بفرست.»

ماسک در پاسخ به زاکربرگ، «اوکتاگون لاس‌وگاس» را برای محل برگزاری این مسابقه پیشنهاد کرد. او در ادامه نوشت: «من یک حرکت عالی دارم که آن را گراز دریایی می‌نامم و طبق آن بر روی رقیبم دراز می‌کشم و هیچکاری نمی‌کنم.»

مادر ایلان ماسک وارد ماجرای مبارزه احتمالی پسرش و مارک زاکربرگ شد و در پاسخ به توییت «لکس فریدمن» محقق هوش مصنوعی روسی-امریکایی که نوشته بود: «یک مبارزه جوجیتسو بین زاک و ایلان قطعا سرگرم‌کننده‌ خواهد بود.» با دو ایموجی چهره عصبانی نوشت: «مشوق برگزاری این مسابقه نباش! »

ایلان ماسک ۵۱ ساله از لحاظ فیزیکی بر مارک زاکربرگ ٣٩ ساله برتری دارد. او پیش تر گفته در دوره نوجوانی و جوانی در افریقای جنوبی دعواهای خیابانی انجام داده است. اما زاکربرگ نیز در رشته رزمی جوجیتسو فعال است.

ایلان ماسک بامداد روز یکشنبه ششم اوت اعلام کرد مبارزه پیشنهادی‌اش با مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا، از طریق شبکه اجتماعی «ایکس» که پیشتر توییتر نام داشت، به طور زنده پخش خواهد شد.

ماسک با انتشار پستی در «ایکس» گفت: «مبارزه زاک در برابر ماسک به طور زنده از طریق ایکس پخش خواهد شد. همه عواید آن صرف امور خیریه برای کهنه‌سربازان خواهد شد.»

ایلان ماسک یک ساعت پیشتر از این پست نیز اعلام کرده بود به منظور آماده‌شدن برای مبارزه، تمام طول روز را وزنه زده است. او گفته بود وقت کافی برای تمرین ندارد و به همین خاطر وزنه‌ها را سر کار می‌برد.

ماسک در پاسخ به پرسش یک کاربر مبنی بر اینکه هدف از این مبارزه چیست، گفت: «شکل متمدنانه جنگ است. مردها عاشق جنگ هستند.»

شرکت متا هنوز به این پست ایلان ماسک واکنش نشان نداده است.

صرفنظر از اینکه چه کسی برنده خواهد بود، برگزاری این رقابت از همین الان توجه میلیون‌ها نفر از کاربران رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها