نقشه جدید دولت برای فرهنگیان بازنشسته

معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه‌ریزی جهت حفاظت بیشتر از محیط زیست با همکاری زنان و معلمان بازنشسته خبر داد.

نقشه جدید دولت برای فرهنگیان بازنشسته

نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست درباره برنامه سازمان محیط زیست برای زنان اظهار داشت: مساله زنان و محیط زیست در دستور کار قرار گرفته و در تلاشیم که از ظرفیت زنان هر چه بیشتر در راستای حفظ محیط زیست بهره مند شویم.

وی افزود: زنان از کنشگران اصلی محیط زیست محسوب می‌شوند و می‌توانند در خانواده و جامعه نقش مهمی را ایفا کنند از طرفی پیرامون مناطق حفاظتی ایجاد معیشت پایدار و جدید برای زنان در جهت حفظ محیط زیست ضرورت دارد و می‌تواند در افزایش نقش زنان در این زمینه مؤثر واقع شود.

مرادی گفت: زنان در مدیریت انرژی مانند مصرف بهینه آب و برق و.. مؤثر هستند و بهره‌مندی از نقش آنان می‌توان به نتایج مؤثری در حفاظت از محیط زیست دست یافت.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: همچنین در تلاش هستیم تا با همکاری معلمان بازنشسته آموزش و پرورش حفاظت از محیط زیست را هر چه بیشتر اجرایی کنیم.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰

    خیلی عالیه.اینجوری تو بیابان‌ها هرچه فریاد بزنی هیکس صدایت را نمی شنود فقط حیوانات بیابان را فراری میده.دمت گرم دولت مردمی

  • علی نادری

    ما دست یکی اسیریم ولی واقعا اگه هماهنگ کنند ....بازم مردان قدیم

  • محبوبه پارسازاده

    چه عالی بنده هم فوق ارشد محیط زیست دارم بازنشسته لطفا برا اینجانب هماهنگی کنید شماره جناب ۰۹۹۰۹۰۶۲۸ لطفا اس مس تازه فوق ارشد بهترین دانشگاه تهران میباشم..

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها