اینفلوسر اروپایی: مردم ایران چشم چران نیستند

بلاگر معروف و اینفلوئنسر محجبه اروپایی بعد از سفر به ایران می گوید رفتار ایرانی ها با زنان و خارجی هایی مثل من دوست داشتنی است و در عین اینکه چشم چران نیستند.

اینفلوسر اروپایی: مردم ایران چشم چران نیستند

به گزارش تیترکوتاه؛ نا اسپاهیچ؛ بلاگر معروف و اینفلوئنسر محجبه کشور ۳.۵ میلیون نفری بوسنی به ایران سفر کرده است. او میگوید بجز وضعیت اینترنت؛ تجربه متمایزی  از ایران داشته و پست هایش با استقبال مواجه شده است.

او می نویسد: بزرگترین ثروت ایران مردم آن هستند. قبول دارم برای «قضاوت نهایی» باید زمان بیشتری سپری کرد، اما آنچه در چند روز و شهرهای مختلف دیدم مرا به وجد آورد.

حتی لحظه ای احساس ناراحتی و نا امنی نکردم. هرچند راهنمایمان این نظر را نداشت اما مردم برخلاف خیلی کشورها در خیابان، آرام و ساکتند. رفتار ایرانی ها با زنان و خارجی هایی مثل من دوست داشتنی است. در عین اینکه چشم چران نیستند؛ اما به گرمی رفتار می کنند و با گفتن "سلام" دست روی قلبشان می گذارند. و زنان را با احترام بسیار خطاب می کنند.

فروشندگان با دیگر کشورها خیلی متفاوتند. شما را به فروشگاه نمی کشانند و اصرار نمی کنند به هر قیمت خرید کنید. آنها این کار را به روشی ظریف انجام می دهند. مثلا شما را به صرف چای یا عکس گرفتن از محصولاتشان دعوت می کنند.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها