اعتراض به رتبه بندی این معلمان ثبت شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حدود ۳۰ درصد فرهنگیان این استان نسبت‌به فرآیند رتبه‌بندی اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند، که بر اساس بررسی صورت گرفته عمده مشکلات رتبه‌بندی، بارگذاری نکردن صحیح مستندات، از سوی همکاران بوده است.

اعتراض به رتبه بندی این معلمان ثبت شد

علی موحدی در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش استان بیان کرد: فرآیند رتبه‌بندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال از سوی وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.

وی با بیان اینکه معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، گفت: همچنان در مرحله استقرار فرآیند رتبه‌بندی هستیم و رسیدگی به اعتراض‌ها با جدیت ادامه دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت، افزود: این اشکالات در حال برطرف شدن است و مدارک معترضان یکبار دیگر از سوی هیات‌های ممیزی استانی و کشوری رسیدگی خواهد شد.
وی عنوان کرد: افراد فاقد رتبه، به‌طور موقت رتبه یک برای آن‌ها لحاظ می‌شود تا پس از رسیدگی به اعتراض‌ها، رتبه قطعی مشخص شود.
موحدی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه‌بندی شده‌اند، گفت: یک هزار و ۵۹ نفر معادل ۸.۲۳ درصد و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر معادل ۱۶.۵۹ درصد از مشمولان این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در این طرح شده‌اند.
وی ادامه داد: ۴ هزار و ۸۰۶ نفر معادل ۳۷.۳۶ درصد، یک هزار و ۴۳۷ نفر معادل ۱۱.۱۷ و ۳۶ نفر معادل ۲۷ صدم درصد به ترتیب شامل رتبه‌های ۳ تا ۵ در طرح رتبه‌بندی شده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳ هزار و ۳۹۱ نفر معادل ۲۶.۳۸ درصد فاقد رتبه‌بندی شده‌اند که برای این افراد به‌طور موقت رتبه یک لحاظ خواهد شد.
وی یادآور شد: در طرح رتبه‌بندی اولین ملاک ارتقا جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی است.
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها