قیمت دلار امروز | قیمت یورو | ارز مسافرتی

آخرین قیمت دلار در مرکز مبادله / سکه از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد + جدول

همزمان با تداوم افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، امروز نرخ یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز مسافرتی است پا به محدوده ۴۷ هزار گذاشت

آخرین قیمت دلار در مرکز مبادله / سکه از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد + جدول

ارز مسافرتی یا ارز توریستی عبارت است از ارزهای خارجی که توسط توریست‌ها برای مصرف در سفرهای خارجی استفاده می‌شود. این ارزها معمولاً به منظور خرید کالاها، خدمات، اقامت در هتل‌ها و هزینه‌های مرتبط با سفرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارزهای مسافرتی معمولاً ارزان‌تر از ارزهای بانکی یا ارزهای تجاری قیمت گذاری می‌شوند، اما نرخ تبدیل آن‌ها می‌تواند متغیر باشد و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند نرخ ارز، اقتصاد کشور مقصد و تقاضای بازار قرار گیرد.

قیمت هر گرم طلا امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند با آغاز معاملات بازار ۷۱ هزار تومان نسبت به عصر دیروز گران شد و معادل سه میلیون و ۱۷۸ هزار تومان به فروش رسید.

سکه امامی با رشد قیمت ۱۴۴ هزار تومانی، یکبار دیگر از مرز ۳۷ میلیون عبور کرد و نیم سکه با افزایش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به مرز ۲۱ میلیون نزدیک شد. در مرکز مبادله ارز و طلا نیز یورو خدماتی که این روز‌ها مبنای نرخ ارز دولتی و ارز مسافرتی است، کمی بیش از ۴۷ هزار تومان یعنی ۲۹۰ تومان بیشتر از چهارشنبه عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۹۵ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز ۶۵ تومان ارتقا پیدا کرده و همزمان قیمت یورو خدماتی نیز با رشد تقریبا ۲۹۰ تومانی پا به محدوده ۴۷ هزار تومان گذاشت.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی نزدیک ۴۷ هزار تهیه کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی

چهارشنبه

امروز

دلار خدماتی

۴۳ هزار و ۳۰ تومان

۴۳ هزار و ۹۵ تومان

یورو خدماتی

۴۶ هزار و ۷۳۷ تومان

۴۷ هزار و ۲۵ تومان

منبع: فرارو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • س

    خسته نباشید دولت محترم با دلار ۶۰ و سکه ۳۷

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر