اختصاصی تیترکوتاه؛

بسته خبری / از اوج گیری قیمت سکه و طلا تا سقوط ۳ هزار واحدی بورس

در این بسته خبری آخرین اخبار اقتصادی و نیز قیمت‌ برخی از کالاهای اساسی در سطح بازار را برای شما فراهم کردیم. با ما همراه باشید.

بسته خبری / از اوج گیری قیمت سکه و طلا تا سقوط ۳ هزار واحدی بورس

دست دلالان از مسکن مهر کوتاه می شود / شناسایی ۵۰۰۰ واحد مسکونی خالی در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رایزنی با دستگاه قضا برای پس گرفتن واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مالکانی خبر داد که این واحدها را خالی نگه داشته‌اند.

قیمت سکه از ۳۳ میلیون گذشت

قیمت سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد.

کارمندان منتظر واریزی جدید به مناسبت ۲۲ بهمن باشند؟

ماه بهمن هر ساله برای کارمندان ماهی پر از اخبار خوش است. مجلس شورای اسلامی هر سال در این ماه حقوق سال آینده کارمندان را مشخص می‌کند و از سویی عیدی کارمندان هم همراه با حقوق بهمن‌ماه به حساب کارمندان واریز می‎‌شود. همچنین احتمال واریز عیدی ویژه ۲۲ بهمن به حساب کارمندان دولت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم وجود دارد.

مبلغ یارانه نقدی بهمن ماه اعلام شد

بیش از یک سال است که وضعیت مبلغ پرداختی یارانه ها فرق کرده است.

زمان واریز پاداش بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد

علی فرهادی تصریح کرد: «در ۵ سال آینده، در حوزه ابتدایی به تثبیت خواهیم رسید اما اوج نیاز ما به نیروی انسانی در حوزه متوسطه خواهد بود چون نسبت به الان، در ۵ سال آینده ۱.۵۰۰ هزار نفر دانش‌آموز بیشتر خواهد شد.»

سقوط ۳ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه ۱۱ بهمن) با ۳ هزار و ۳۷ واحد کاهش، به ۲ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۳۰۱ واحد رسید.

شلیک قیمت ب ام و در بازار خودرو / این خودرو چقدر گران شد؟

گزارش‌ها از بازار خودروهای خارجی حاکی از آن است که قیمت ب ام و X۱ ۲۵ مدل ۲۰۱۷ طی ۲۴ ساعت گذشته با رشد حدود ۵۰۰ میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

قیمت طلای ۱۸ عیار در آستانه ۳ میلیون تومان

قیمت سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ مشخص شد.

اولتیماتوم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به این متقاضیان + جزئیات

بر اساس اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه عرضه خودروی داخلی: متقاضیانی که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی شدند و با وجود مشخص بودن موعد تحویل خودرو، تمایلی به واریز وجه ندارند، چهار روز فرصت انصراف دارند تا امکان شرکت در طرح‌های بعدی را داشته باشند.

معلمان می‌توانند تقاضای رتبه جدید کنند؟

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه از نظر ما پرونده رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان بسته شده است و فعلا و در این مرحله اعتراض نسبت به رتبه بندی ممکن نیست، گفت: شرایط اعتراض نسبت به رتبه و اینکه معلمان در چه مقاطعی می‌توانند تقاضای رتبه جدید کنند، در آیین نامه جدید تعیین می‌شود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر