قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت دلار امروز | قیمت یورو

دلار احتمالا به این رقم برسد

قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه از سطح مقاومتی ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان شروع به کار کرد و با شروع نرخ‌دهی درهم امارت و شروع روند کاهشی در این بازار با افت تا ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان پایین رفت. در روز سه‌شنبه سه سیگنال برای قیمت دلار در بازار وارد شد.

دلار احتمالا به این رقم برسد

قیمت دلار به عنوان یکی از ارزشمندترین ارزهای جهان، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می‌گیرد. این عوامل شامل عوامل اقتصادی، سیاسی و جهانی هستند. در عوامل اقتصادی، عواملی مانند نرخ بهره، تورم، رشد اقتصادی و تجارت بین‌المللی تاثیرگذار هستند. در عوامل سیاسی، تصمیمات دولت‌ها و سیاست‌های پولی و ارزی آن‌ها تاثیرگذار است. همچنین، عوامل جهانی مانند تحولات در بازارهای بین‌المللی، تغییرات در نرخ ارزهای دیگر و تحریم‌های بین‌المللی نیز بر قیمت دلار تاثیرگذار هستند.

سیگنال اول قواعد جدید بازار ارز عراق بود. سیگنال دوم صحبت‌های معاون اسبق ارزی بانک مرکزی در مورد تورم ریالی و سیگنال آخر درمورد سخنان فرزین در مجلس بود. فرزین گفته ذخایر ارزی بانک مرکزی به طور چشمگیری افزایش یافته است. تحلیل‌گران فنی معتقدند اگر قیمت دلار مرز ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان عبور کند می‌تواند تا انتهای هفته به بالای ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان برود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر