سه ماهه چانگان ارزان قیمت بخرید + فرمول ثبت نام

به گزارش تیترکوتاه، براساس فراخوان شرکت سایپا، ثبت نام چانگان CS35 پلاس وارداتی این شرکت از ساعت ۱۴ امروز (۱۳ خرداد) آغاز می‌شود. متقاضیان این خودرو می‌توانند نسبت به واریز وجه و نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

بیت‌ران – محمد فتح‌اللهی – ثبت نام چانگان CS35 پلاس وارداتی از امروز شروع می‌شود و فراخوان آن بالاخره اعلام شد. این ثبت نام مختص آن دسته از متقاضیانی است که بهمن ماه سال قبل (۱۴۰۱) در سامانه یکپارچه پیش ثبت نام کردند و با وکالتی کردن حساب مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان هم بلوکه کردند.

Capture_2023_06_04_14_07_44_991

 


 

تیپ‌های چانگان چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس کامل‌ترین نمونه این کراس اوور چینی در بازار خودرو ایران خواهد بود. این تیپ مجهز به دو نمایشگر (کلاستر و مالتی‌مدیا)، فرمان کمکی برقی، شش ایربگ، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور نور و دیلایت، کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه‌های کنترل پایداری و کشش، سانروف پانورامیک، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، روکش چرمی (مصنوعی) صندلی‌ها و رینگ‌های ۱۸ است.

قیمتی که سایپا برای این نسخه در نظر گرفت، ۱ میلیارد و ۱۸۲ میلیون و ۸۶۲ هزار تومان است. این قیمت با احتساب ۲۵ درصد هزینه‌های مازاد اعلام شد. چرا که قیمت مصوب آن براساس رقم اعلامی شورای رقابت، ۹۴۴ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۸۷۲ تومان بود.

اما تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس را می‌توان در اولین برخورد از رینگ‌های ۱۷ اینچی آن تشخیص داد. این تیپ به غیر از این دارای امکاناتی چون ایربگ‌های راننده و سرنشین، دوربین سمت راست (زیر آیینه) و تهویه مطبوع اتوماتیک است.

قیمتی که با احتساب ۲۵ درصد هزینه‌های مازاد برای این خودرو در نظر گرفته‌شد، ۱ میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۱۹ هزار تومان است. البته شورای رقابت حدود یک ماه قبل بهای نهایی این مدل را ۸۴۹ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۸۸ تومان اعلام کرد.

سایپا اعلام کرد که فروش تیپ ۲ بصورت مقطعی خواهد بود. یعنی چانگان CS35 پلاس در نهایت تحت عنوان تیپ ۳ در بازار حصور خواهد داشت.

مشخصات فنی چانگان CS۳۵ پلاس

چانگان CS35 پلاس با دو موتور در بازار چین عرضه می‌شود. موتور ۱/۶ لیتری تنفس طبیعی و ۱/۴ لیتری مجهز به توربوشارژ. تمامی نسخه‌هایی که با موتور ۱/۶ لیتری در بازار چین به فروش می‌رسند با گیربکس دستی و CVT فروخته‌می‌شوند.

اما نسخه‌ای که در بازار ایران به فروش می‌رسد مجهز به موتور ۱/۴ لیتری با کد JL473ZQ9 است. این موتور قادر است ۱۵۷ اسب بخار نیرو تولید کند و این نیرو در دور موتور ۵۵۰۰ در دسترس راننده قرار دارد.

گشتاور خروجی این موتور نیز به ۲۶۰ نیوتن‌متر می‌رسد. پیک گشتاور اعلامی برای این موتور نیز بین دورهای ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ است. ضریب کمپرس موتور ۱/۴ لیتری CS35 Plus هم به میزان ۱۰/۵ به یک عنوان شد.

نیروی این موتور توربو از طریق گیربکس ۷ سرعته دبل کلاچ (DCT) به محور جلو منتقل می‌شود. این گیربکس از نوع Wet است. به همین علت احتمال داغ شدن آن در رانندگی های پر فشار کمتر از سایر چینی‌هایی است که با جعبه دنده دبل کلاچ خشک در ایران عرضه شدند.

چه افرادی می‌توانند ثبت نام چانگان CS۳۵ پلاس وارداتی را انجام دهند؟

ثبت نام چانگان CS35 پلاس وارداتی سایپا فقط مختص افرادی است که پیش ثبت نام این کراس اوور را در بهمن ماه سال قبل انجام دادند.

این افراد با بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیونی، حساب وکالتی نیز تعیین کردند. این متقاضیان باید دارای گواهینامه رانندگی باشند و پلاک انتظامی هم برای آنها در سیستم شماره‌گذاری ثبت نشده‌باشد. یعنی اصطلاحاً پلاک نداشته‌باشند.

به غیر از این موارد، ثبت نام چانگان CS35 پلاس وارداتی فقط برای افرادی مجاز است که در ۴۸ ماه قبل از ایران‌ خودرو و سایپا و در ۲۴ ماه قبل از سایر شرکت‌ها، محصولی خریداری نکردند.

این افراد تا ساعت ۱۴ امروز می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای واریز مبلغ خودرو و نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

 

 

برچسب‌های خبر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار