در گفت و گو با عضو هیئت مدیره شرکت سالیان درب ماندگار مطرح شد؛

تولید درب های ضد حریق و ضدسرقت به دست مهندسان ایرانی

رضایی گفت: تامین مواد اولیه با کیفیت یکی از مهم ترین مشکلات ما در حوزه تولید است. متاسفانه امروزه قیمت مواد اولیه به شدت بالا رفته است و همین موضوع موجب افزایش قیمت تمام شده کالا شده و مشتریان ما را تحت تاثیر قرار داده است.

تولید درب های ضد حریق و ضدسرقت به دست مهندسان ایرانی

پروژه ساخت بیمارستان ها شامل جزییات بسیاری می شود. در مراحل پایانی ساخت سازه های درمانی یکی از اقلام مهمی که در تکمیل پروژه باید با وسواس و دقت خاصی انتخاب شود، انتخاب درب های مورد نیاز در ساختمان است. بیمارستان‌ ها نیازمند درب‌ هایی هستند که علاوه بر اینکه از نقطه نظر حفظ امنیت بیماران و کارکنان اهمیت دارند، باید در برابر حرارت و آتش نیز مقاومت داشته باشند. درب‌ های ضد حریق و ضد ضربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، زیرا در شرایط اضطراری، مهم است که بیمارستان از خطرات حریق و خطرات ناشی از آن محافظت شود. این درها همچنین باید قادر باشند تا در مواقع اضطراری به سرعت باز شده و از بیماران و کارکنان بیمارستان مراقبت کنند.

شرکت های متفاوتی در این زمینه در حال تولید و یا حتی واردات هستند. برخی از این شرکت ها با حضور در نمایشگاه بیمارستان سازی  به معرفی به روز ترین محصولات خود پرداختند. یکی از شرکت هایی که با دست پر به  نمایشگاه هاسپیتکس آمده بود شرکت سالیان درب ماندگار است. در ادامه گفت و گوی تیتر کوتاه با مهیار رضایی مدیرعامل مجموعه درب ماندگار را از نظر می گذرانید.

 

 

مهیار رضایی



عضو هیئت مدیره شرکت سالیان به خبرنگار تیترکوتاه گفت: ما تولیدکننده درب های ضد حریق، ضد انفجار، ضد سرقت، باکس های آتش نشانی و کابین آسانسور هستیم. ما از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در حوزه در و پنجره های آلومنیومی دوجداره و سه جداره آغاز کردیم و تا به امروز در خدمت مردم و صنعتگران کشور هستیم.

 وی در پاسخ به اینکه با چالش هایی رو به رو هستید عنوان کرد: تامین مواد اولیه با کیفیت یکی از مهم ترین مشکلات ما در این حوزه است. متاسفانه امروزه قیمت مواد اولیه به شدت بالا رفته است و همین موضوع موجب افزایش قیمت تمام شده کالا شده و مشتریان ما را تحت تاثیر قرار داده است. البته ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا علاوه بر حفظ کیفیت محصولات خود، بتوانیم قیمت کالا ها را نیز به نحوی تعیین کنیم که مشتریان نیز در مضیقه قرار نگیرند. البته تسهیلات پرداختی دولت به تولیدکنندگان این حوزه نیز به حدی نیست که بتوان گره ای از کار این فعالان صنعتی باز کند.

سالیان درب ماندگار

رضایی درباره کم و کیف حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان عنوان کرد: متاسفانه نمی توان مدعی شد که امروزه دولت پشتیبان شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان است. به طور حتم دولت باید پشتیبان ما باشد تا بتوانیم علاوه بر تامین نیاز داخل به بازارهای صادراتی نیز فکر کنیم و در این بازارها شناخته شویم؛ چرا که ما در تلاشیم تا محصولات خود را در کلاس جهانی تولید کنیم. به عقیده من جای خالی محصولات ما در دنیا احساس می شود. به طور قطع تولیدکنندگان در شرایط فعلی اقتصاد کشور به حمایت دولت احتیاج دارند و امیدواریم روزی شاهد این حمایت باشیم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها