در گفتگوی تیتر کوتاه با رئیس هیات مدیره سریر شبکه ویرا تشریح شد:

راه حلی کارآمد برای دغدغه بزرگ بیمارستان ها و صنایع

قاسمی گفت: یکی از چالش‌های اصلی موضوع قاچاق محصولات است. ما در حال تلاش هستیم تا یک محصول ایرانی در کشورمان تولید کنیم، اما از طرفی دیگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و با کیفیت و قیمتی پایین تر به‌دست متقاضی می‌رسد. یکی از دغدغه‌های اصلی هر تولید کننده، حذف معضل قاچاق از بازار است.

راه حلی کارآمد برای دغدغه بزرگ بیمارستان ها و صنایع

پروژه های بیمارستان سازی جزئیات بسیاری دارند تا در نهایت یک بیمارستان به روز افتتاح برسد. بخش های مختلف اعم از  بخش های تاسسیاتی ساختمانی، بخش های درمانی و آزمایشگاهی تا بخش های مخابراتی همگی باید به طور کامل تجهیز شوند تا یک پروژه بیمارستانی قابل بهره برداری شود.

از همین رو استفاده از تجهیزات مخابراتی به روز و استاندارد در بیمارستان بسیار اهمیت دارد. این تجهیزات امکان ارتباط سریع و موثر بین پرسنل درمانی، اورژانس‌ها، و بخش‌های مختلف بیمارستان را فراهم می‌کنند. از دیگر کاربردهای این تجهیزات می‌توان به ارتباط با خانواده بیماران، اطلاع‌رسانی به موقع به پزشکان و پرستاران، و ارسال و دریافت اطلاعات پزشکی اشاره کرد. وجود یک سیستم مخابراتی کارآمد می‌تواند به بهبود کیفیت مراقبت از بیماران و بهبود ارتباطات داخلی و بیرونی بیمارستان کمک کند.

تجهیزات مخابراتی مورد نیاز یک بیمارستان می‌توانند شامل تلفن‌های صنعتی، اینترکام برای ارتباط داخلی و پیجینگ برای اطلاع‌رسانی فوری باشند. همچنین نیاز به یک ساعت مرکزی (Ntp Server) برای هماهنگی زمان و یک مرکز تلفن تحت شبکه برای اتصال تلفن‌های مختلف و مدیریت تماس‌ها وجود دارد.

شرکت تولیدی صنعتی سریر شبکه ویرا یکی از شرکت های فعال در این حوزه است. این شرکت با حضور در هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس به نمایش تجهیزات مخابراتی مناسب برای پروژه های بیمارستانی پرداخت. در ادامه گفت و گوی تیترکوتاه به با رئیس هیات مدیره شرکت تولیدی صنعتی سریر شبکه ویرا را مطالعه می کنید:

پیمان قاسمی


پیمان قاسمی درباره فعالیت این شرکت عنوان کرد: ما در سه حوزه تولید‌کننده هستیم. تولید‌کننده سیستم پیجینگ تحت شبکه، تولید‌کننده نمایشگرهای دیجیتال و ساعت‌های مرکزی و همینطور اینترکام‌های تحت شبکه تلفن‌ها هستیم. در واقع تولید‌کننده سیستم‌های ارتباطی هستیم و پکیج‌های کاملی را در این زمینه ارائه می‌دهیم. در بحث حوزه‌های ارتباطی ما همیشه پیش قدم هستیم و سعی می‌کنیم پیشنهادهایی را ارئه دهیم که برای سازمان مورد نظر کاربردی و راهگشا باشد.

وی درباره محصولاتی که در حوزه بیمارستان سازی این شرکت تولید می کند عنوان کرد : حوزه بیمارستان‌سازی ما انواع متفاوتی از اینترکام‌های اتاق عمل را تولید می‌کنیم. این محصول برای ارتباطات سریع بسیار مناسب است و در حوزه بیمارستان‌سازی کاربرد فراوانی دارد. یکی دیگر از محصولات ما، تلفن‌های صنعتی است که در محیط‌های درمانی و بیمارستانی استفاده می‌شود. ما نخستین تولیدکننده تلفن‌های استند استیل در ایران هستیم. با استفاده از این محصول امکان برقراری ارتباط بدون شماره گیری و فقط با برداشتن گوشی تلفن ایجاد می‌شود.

 

سریر

قاسمی افزود: همچنین سیستم‌های صوتی شرکت ما تحت شبکه است. با توجه به اینکه مسئله کابل کشی، دغدغه بزرگی برای بیمارستان‌ها به حساب می‌آید، ما با ارائه محصولات خود در این زمینه، مشکلات و چالش‌های بیمارستان‌ها در این حوزه را برطرف کرده‌ایم. البته این موضوع فقط مختص بیمارستان‌ها نیست و ما در رفع دغدغه‌های تمامی صنایعی که به آن وارد می‌شویم، مانند صنعت پتروشیمی، صنعت نفت و صنایع غذایی، تلاش می‌کنیم. ما کابل‌های برق را نیز حذف کرده ایم و کابل شبکه را به عنوان جایگزین آن قرار داده ایم. برای این جایگزینی، نیاز بود که حتما یک سری از بردهای تحت شبکه را از طریق فرآیند مهندسی معکوس تولید کنیم، که این اقدام نیز انجام شد. شرکت ما از سال ۱۳۹۵ تاکنون در حال فعالیت است و با مهندسان مشاور بسیاری همکاری داشته‌ایم و پروژه‌های بیمارستانی متعددی را انجام داده‌ایم.

 رئیس هیات مدیره سریر شبکه ویرا درباره مهم‌ترین چالش‌های پیش روی این حوزه گفت: یکی از چالش‌های اصلی ما، موضوع قاچاق محصولات است. ما در حال تلاش هستیم تا یک محصول ایرانی در کشورمان تولید کنیم، اما از طرفی دیگر کالایی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و با کیفیت و قیمتی پایین تر به‌دست متقاضی می‌رسد. یکی از دغدغه‌های اصلی هر تولید کننده، حذف معضل قاچاق از بازار است.

وی درباره هشتمین نمایشگاه هاسپیتکس و حضورشان دراین نمایشگاه عنوان کرد: نمایشگاه بیمارستان‌سازی تاکنون مفید بوده است. رسالت نمایشگاه بیمارستان‌سازی در بازدید‌کنندگان حاشیه‌ای نیست. افرادی که در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند به نوعی با صنعت بیمارستان‌سازی در ارتباط هستند به این معنا که هدف این افراد، آشنایی با بیمارستان سازهای کشور، معرفی خود به سایر شرکت‌ها و یا بازدید از جدیدترین دستاوردهای ارائه شده در این صنعت است. شرکت ما نیز برای نخستین بار در این دوره از نمایشگاه هاسپیتکس حضور پیدا کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها