در گفتگوی تیترکوتاه با مدیر توسعه طب همراد مطرح شد:

۲۵ سال فعالیت درخشان / رضایت ۹۸ درصدی مشتریان

شریفی گفت: در مهندسی معکوس وقتی بحث بِنچ مارکینگ باشد نباید محصول را، مشابه محصول نمونه ایرانی و یا خارجی تولید کرد، چرا که دیگر به درد نمی خورد. باید نمونه ای ساخت که تمام مشکلات عملکردی محصولات را از بین ببرد.

۲۵ سال فعالیت درخشان / رضایت ۹۸ درصدی مشتریان

سیستم‌های گاز طبی مانند سانترال‌های گاز طبی یک نقش بسیار مهم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارند. این سیستم‌ها به منظور ارائه گازهای طبی از جمله اکسیژن، نیتروژن و ترکیبات دیگر به بخش‌های مختلف مانند اتاق عمل و اتاق های بستری استفاده می‌شوند. استفاده از این سیستم‌ها برای ارائه‌ی گازهای طبی با کیفیت و به موقع به بیماران بسیار حیاتی است. به همین سبب یکی از بخش هایی است که در حوزه بیمارستان سازی و تجهیز آن مورد توجه پیمانکاران قرار می گیرد. اجرای نصب این سیستم‌ها معمولاً توسط تیم‌های متخصص و شرکت‌های متخصصی انجام می‌شود. این تیم‌ها ابتدا نیازمندی‌های بیمارستان را ارزیابی می‌کنند و سپس طراحی و نصب سیستم را انجام می‌دهند.

سیستم گازهای طبی سانترال شامل لوله‌کشی، کمپرسورها، تانک‌ها، صندوق‌های تقسیم و تجهیزات ایمنی است. پس از نصب، تست و تأمین عملکرد صحیح این سیستم‌ها بسیار حائز اهمیت است تا اطمینان حاصل شود که گازهای پزشکی به درستی و با استانداردهای لازم تأمین می‌شوند.

یکی از شرکت هایی که در نمایشگاه هاسپیتکس در این حوزه محصولات روز خود را به نمایش گذاشت، شرکت توسعه طب همراد بود. در ادامه گفت و گوی تیترکوتاه با مدیر کارخانه این شرکت را مطالعه می کنید:

شریفی- توسعه طب همراد


شریفی درابتدا به معرفی شرکت پرداخت و گفت: شرکت توسعه طب همراد  ۲۵ سال است که در زمینه تولید سیستم های گاز های طبی فعالیت می کند. بخش عظیمی از این فعالیت ها در ایران است که شامل بسیاری از بیمارستان ها و مراکز درمانی می شود و بخشی دیگر در کشور های خارجی شامل دو پروژه در نجف عراق است که به تازگی به اتمام رسید.

وی افزود: عمده فعالیت کاری توسعه طب همراد شامل تولید اتلت گاز های طبی، ساکشن پرتابل و دیواری، فلومتر اکسیژن با مرطوب کننده، کنسول بالای تخت بیمار، مننیفولد گاز های طبی ، ولوباکس آلارم یکپارچه گاز های طبی و... است. به جرئت می توان گفت توسعه طب همراد جزو رنکینگ های بین اول تا سوم سیستم هاز گاز طبی در ایران است و دارای رزومه بسیار قوی و همچنین از محسنات شرکت که همیشه به آن افتخار می کنیم کیفیت و پس از آن قیمت است. تمام محصولات توسعه طب همراد تولید خودمان است و هیچگونه قطعه و وسیله و مواد خارجی مصرف نشده است.

شریفی خاطر نشان کرد: برخی از محصولات همانند فلومتر اکسیژن با مرطوب کننده که از طریق مهندسی معکوس ساخته شده ، تمامی قطعات آن توسط خودمان ساخته شده است و هیچ گونه وابستگی به کشور های خارجی نداریم. در این زمینه مدعی هستیم که کیفیت محصولات ما بسیار بهتر از محصولات خارجی است. همچنین تمامی ضعف هایی که از نظر عملکرد و بالینی داشته اند را از بین برده ایم و این ضعف ها در محصولات ما نیست ، در رابطه با قیمت نیز میتوان گفت قیمت ما ۷۰ درصد محصولات خارجی است و کیفیتشان نیز بسیار بالاست و در نظر سنجی ای که برای سنجش رضایتمندی مشتریان به صورت سه ماهه برگزار می کنیم، بالای ۹۸ درصد رضایت از محصولات ما ابراز رضایت کرده اند.

مدیرکارخانه توسعه طب همراد درباره مجوز و کیفیت محصولات شان عنوان کرد: خوشبختانه تا امروز برای تمام محصولات که معرفی کرده ایم از جانب اداره کل تجهیزات پزشکی مجوز داریم و هیچگونه شکایت رسمی از هیچ مرکز درمانی یا فراخوانی از جانب اداره نداشته ایم. علی رغم اینکه کار ما بسیار حساس است و این محصولات مستقیما با بیمار در ارتباط است و اگر مشکلی ایجاد کند ممکن است با خطر مرگ بیمار رو به رو شویم یا حتی می تواند بیمار را با حساسیت های جدی مواجه کند اما تا اکنون مشکلی به وجود نیامده است.

شرکت توسعه طب همراد

وی در پایان به توضیح درباره جدیدترین محصول شرکت توسعه طب همراد پرداخت و گفت: جدیدترین محصولات مان نیز ستون سقفی است که به تازگی تولید و بهینه سازی کرده ایم و جزو محصولاتی ست که تقریبا یک ماه است مجوز آن را گرفته ایم. لازم به ذکر است که در مهندسی معکوس وقتی بحث بِنچ مارکینگ باشد نباید محصول را، مشابه محصول نمونه ایرانی و یا خارجی درست کنید، چرا که دیگر به درد نمی خورد و  باید نمونه ای ساخت که تمام مشکلات عملکردی محصولات را از بین ببرد.  برای مثال فلومتری تولید کرده ایم که دارای سوپاپ مرطوب کننده است اگر به هر دلیلی مقدار بار اکسیژنی که به بیمار می دهد بیش از ۱۵ باشد یا اگر به هر دلیل تیوپ نازل ما به اصطلاح گرفتگی داشته باشد با آلارم یا اصطلاح عامیانه با سوتی که می کشد باعث می شود پرستار و یا شخص مراقب بیمار را مطلع می کند که اکسیژن به بیمار نمی رسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها