آمادگی صنایع دفاع برای ورود به حوزه خودرو

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امشب ۳۱ مرداد با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما به تشریح دستاوردهای دفاعی کشورمان پرداخت.

آمادگی صنایع دفاع برای ورود به حوزه خودرو

امیر آشتیانی در ابتدای این برنامه، گفت: وزارت دفاع مسئولیت پشتیبانی تجهیزاتی و تسلیحاتی از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. البته ماموریت‌های جانبی دیگری هم بر عهده این نهاد قرار دارد. در صحبت‌هایی که در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران انجام دادم، بیان کردم که قدرت جمهوری اسلامی ایران یک قدرت واقعی متکی به خداوند تبارک و تعالی بوده که این اقتدارآفرین است.

وی با اشاره به توان نیروهای مسلح در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم تجربه جنگ دارند و هم آموزش‌های کافی و هم شجاعت استفاده از تسلیحات و تجهیزات را دارند. البته از همه مهم‌تر این نیروها به خداوند تبارک و تعالی و امدادهای غیبی متکی هستند که ما اثرات آن را در مقاطع مختلف حس کرده‌ایم.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی دفاعی به گونه‌ای طراحی شده که همه بخش‌ها بتوانند از آن بازدید کنند، خاطرنشان کرد: یکی از نکات مورد توجه آقای رئیس جمهور در این نمایشگاه موضوع خودرو بود، به هرحال اگر از ما خواسته شود می‌توانیم در این حوزه هم وارد شویم. اما ملاحظات و دستورالعمل‌هایی هست که باید نوشته شود که چگونه در این خصوص باید کار کرد تا این موضوع انجام شود، اما به هرحال وزارت دفاع این آمادگی را دارد که در صنعت خودرو هم وارد شود.

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها