واردات خودروهای برقی با همکاری وزارت صمت و شهرداری

سخنگوی دولت گفت: امروز یکی از دستورات جلسه؛ تنظیم آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال بود که قرار شد با راهبر وزارت صمت و وزارت راه این خودروهای حمل‌ونقل عمومی را وارد کنیم.

حجم ویدیو: ۵.۵۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۴۰ دانلود ویدیو

علی بهادری جهرمی سخنگی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت با اشاره به رونمایی از خودروهای برقی در حیاط هیات دولت، گفت: وزارت صمت طرحی را با مشارکت شهرداری در دستورکار دارند که به کاهش آلایندگی‌ها در کلان‌شهرها کمک می‌کند؛ مرحله اول این طرح اجرا شده است تا حمل‌ونقل‌های عمومی به سمت خودروهای برقی برود و برنامه زمان‌بندی میان‌مدت و کوتاه مدت نیز برای آن طراحی شده است.

وی افزود: وزیر امور خارجه و برخی معاونان از جمله معاون اقتصادی در این جلسه دولت حضور داشتند و گزارشی از پیشرفت فعالیت اقتصادی با دیگر کشورها ارائه شد و تصمیمات و هماهنگی‌ها و توافقاتی که در سفرهای رئیس‌جمهور بود، گزارش پیشرفت‌شان ارائه شد و این گزارش قرار است به صورت فصلی در جلسه هیات دولت ارائه شود؛ همچنین معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور متولی نظارت بر پیشرفت کارها در این حوزه شدند.

بهادری خاطرنشان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه امروز گزارشی ارائه داد و قرار شد برخی اختیارات وزرا و رئیس‌جمهور به استاندارها تفویض شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه امروز یکی از دستورات جلسه تنظیم آئین‌نامه واردات خودروهای کارکرده با عمر کمتر از ۵ سال بود افزود: با راهبری وزارت صمت و وزارت راه این خودروهای حمل‌ونقل عمومی را وارد خواهیم کرد و آئین‌نامه خودروهای سواری نیز در دست بررسی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها