کدام گروه پشت پرده اهانت به قرآن است؟

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: انتظار می‌رود تمام مسلمانان و تمام انسان‌های آزاده دنیا نسبت به هتک حرمت قرآن کریم واکنش نشان داده و نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشند.

کدام گروه پشت پرده اهانت به قرآن است؟

مصطفی نخعی ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، بیان کرد: هتک حرمتی که به قرآن کریم انجام شد از نظر بنده چیزی جز نفرت پراکنی آشکار مدعیان آزادی بیان به همراه نداشت.  این رفتار توسط غربی که خود مدعی آزادی بیان، تمدن و عقلانیت است جز نفرت پراکنی چیزی نداشت. اهانت به قرآن، اهانت به همه ادیان و ارزش های الهی است هر انسان آزاده ای چه مسلمان، چه مسیحی چه یهودی و چه انسان بی دین با هر مرام و مسلکی اهانت به کتاب مقدسی که برای بخش قابل توجهی از انسان ها ارزشمند است را نمی پذیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده صهیونیست ها پشت این موضوع هستند. به دنبال اهداف خاص خود هستند. کمااینکه برنامه ریزی انجام داده که این موضوع استمرار داشته باشد. یک روز در سوئد و روز دیگر در دانمارک هتک حرمت به قرآن کریم انجام شد. مشخص است با برنامه ریزی قبلی این موضوعات را دنبال می کنند. این افراد افراطی در گذشته بوده و امروز نیز هستند اما اینکه در لوای حمایت پوشش پلیس سوئد چنین اقدامی انجام می شود، قابل قبول نبوده و نوعی تروریسم مذهبی به شمار می رود.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این کار کاملا محکوم است و انتظار می رود تمام مسلمانان دنیا و همه افراد آزاده دنیا نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و بی تفاوت نباشند. بی تفاوتی نسبت به  چنین مسائلی یعنی به تفاوتی نسبت به ارزش های انسانی. یعنی بی تفاوتی نسبت به همه ادیان الهی. هتک حرمت قرآن کریم از سوی هیچ انسان آزاده ای پذیرفته شده نیست.

انتهای پیام/

 

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس


    اهانت‌کنندگان به قرآن کریم در سوئد و دانمارک از آمریکا و اسرائیل پول دریافت می کنند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها