خاتمی: زن بی‌حجاب مریض است باید درمان شود

خاتمی: توجه می‌دهم در عرصه‌ نهی‌ از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد.

خاتمی: زن بی‌حجاب مریض است باید درمان شود

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران (جمعه، ۳۰ تیر)، گفت: این چنین امام حسین (ع) روز عاشورا مردم را دعوت به تقوا کرد: حریم برای خدا نگه دارید و اسیر دنیا نباشید بهترین توشه و سرمایه برای قیامت تقواست.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مطلب دومی‌ که در رابطه با حجاب می‌خواهم بگویم این است که رهبری فرمودند بی‌حجابی حرام‌شرعی و سیاسی است، تصریح کرد: توجه می‌دهم در عرصه‌ نهی‌ از منکرِ بی‌حجابی، باید از قول معروف، سدید و کریم استفاده شود؛ خانمی که بی‌حجاب بیرون می‌آید مریض است، به او سیلی نباید زد، بلکه با مهربانی باید درمانش کرد. برخوردها انسانی و مهرآمیز باشد، این‌ها دختران همین مملکت هستند از خارج نیامده‌اند، نهی از منکر باید قرآنی باشد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تأکید بر اینکه در موضوع حجاب همه وظیفه دارند، تأکید کرد: در مورد حجاب، خانواده‌ها وظیفه دارند، بعضاً مادر با حجاب است اما دختر نه، همه مسئولان و رؤسای سه قوه در اینکه بی‌حجابی منکر است، متحد هستند؛ یک مسئول نمی‌شناسم که از این بی‌حجابی‌ها راضی باشد، از نیروهای انتظامی مظلوم حمایت می‌کنم، معتقدم در خط مقدم هستند و در این زمینه به وظیفه‌شان عمل کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در متن مردم هستم و با نگرانی می‌پرسند بی‌حجابی‌ها جمع می‌شوند یا خیر؟ گفت: وعده می‌دهم تا زمانی که در صحنه‌ هستید، بدانید بی‌حجابی هنجار نخواهد شد و هنجار کشور حجاب است. به مسئولان نیز می‌گویم توده مردم حجاب را می‌خواهند و می‌خواهند بوی دین به مشام برسد نه بوی بی‌دینی.

انتهای پیام/

منبع: فارس
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    مگه پزشک نباید تشخیص بده

  • ناشناس

    4میلیارد زن بی روسری توی دنیا بیمار هستند اما شما تریبون دار سالم هستی؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها