صحبت های عجیب رئیسی درباره همجنسگرایی

رئیس جمهور در اوگاندا ضمن تقدیر از مواضع این کشور در مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم، نقطه اشتراک ایران و اوگاندا را ماهیت ضد استعماری انقلاب اسلامی و جنبش آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه خواند.

صحبت های عجیب رئیسی درباره همجنسگرایی

دکتر سیدابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و اوگاندا که بعد از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، ضمن تقدیر از مواضع این کشور در مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم، نقطه اشتراک ایران و اوگاندا را ماهیت ضد استعماری انقلاب اسلامی و جنبش آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه این کشور دانست و گفت: کشورهای غربی با هجمه به بنیان خانواده، ترویج پدیده زشت همجسنگرایی، رواج افراطی‌گری و تروریسم‌پروری و استفاده ابزاری از حقوق بشر کشورهای مستقل را تحت فشار می‌گذارند که در این راستا گسترش تعاملات و همکاری‌های فرهنگی میان ایران و اوگاندا در مقابله با برنامه دشمنان دو ملت بسیار مثمرثمر خواهد بود.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست با اشاره به آغاز به کار دفتر نوآوری و فناوری ایران در اوگاندا و ظرفیت‌های بسیار خوب جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه در حوزه‌های پزشکی، علم و فناوری، کشاورزی، بر آمادگی کشورمان برای انتقال تجربیات خود در این زمینه‌ها و در قالب توسعه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با اوگاندا تاکید کرد.

دکتر رئیسی همچنین از پیشنهاد رئیس جمهور اوگاندا درباره استفاده از تجربیات ایران برای فرآوری و ایجاد ارزش افزوده در بخش انرژی استقبال و بر آمادگی ایران در این زمینه تاکید کرد.

آقای یووری موسونی رئیس جمهور اوگاندا نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهور اسلامی ایران، بر علاقمندی کشورش برای ارتقای همکاری‌های اقتصادی با ایران در حوزه‌های مختلف تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها