مسلح کردن گروه های کرد علیه زائرین اربعین

رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: در جلسه سه‌جانبه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تأکید شده بود تسلیحات ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در اختیار ضد انقلاب کُرد قرار گیرد.

مسلح کردن گروه های کرد علیه زائرین اربعین

به گزارش تیترکوتاه؛ سرلشکر حسین سلامی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: در سال‌های اخیر،‌ یکی از اهداف آمریکا و صهیونیست‌ها، حمایت و فعال‌سازی گروهک‌های تروریستی در لوای قوم‌گرایی و در جدار مرزهای کشور با هدف تولید هسته‌های ناامن‌ساز و سرایت ناامنی به عمق کشور بوده است.

وی گفت: در یک مورد اواخر سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۸۰۰ هزار دلار در اختیار ضد انقلاب کردی بابت تقویت آنها با تجهیزات و نفرات جدید قرار گرفت و در مقطع اربعین شاهد اعلام مواضعی از سوی برخی گروهک‌های کردی مبنی بر تهدید امنیت زائرین بودیم و با شروع اغتشاشات نقش‌آفرینی آنان قوت گرفت. 

سلامی افزود: بنابراین به دنبال هماهنگی‌های پیشین با دولت عراق و اخطارهای قبلی به سران گروهک‌ها، بر اساس اطلاعات دقیق دریافتی از داخل احزاب ضدانقلاب، طی چهار مرحله و همزمان با حضور عناصر اصلی گروهک، مواضع آنها مورد ضربه سنگین نیروهای سپاه پاسداران قرار گرفت و تعادل امنیتی آنان برهم خورد.

وی گفت: در این عملیات‌ها، با هدف قرار دادن دقیق ۴۴ هدف از پیش تعیین شده، تعداد ۲۴ نفر از اشرار ضدانقلاب معدوم و بیش از ۱۶۵ نفر از آنان زخمی شدند و شبکه همکار داخلی آنان نیز تحت اشراف و اقدام اطلاعاتی قرار گرفت و به دولت عراق و مسئولین اقلیم شمال عراق هم خطوط قرمز ایران اعلام شد و فرصتی داده شد تا برای تأمین امنیت خاک کشور از تحرکات گروهک‌های تروریستی کردی جلوگیری کنند. همچنین در سفر اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی در این زمینه بحث شد و توافقاتی صورت گرفت.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه تصریح کرد: در نشست سه جانبه‌ با حضور نمایندگانی از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در یکی از کشورهای منطقه پیرامون وضعیت ایران تاکید می‌شود، توسط ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، تسلیحاتی در اختیار ضد انقلاب کردی قرار گیرد و دوم پشتیبانی اطلاعاتی از گروهک نفاق برای شناسایی اماکن مهم و سوم فعال کردن گروه‌های ضد انقلاب برای انجام اقدامات سری در داخل ایران.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    ددوتا موشک زدین اقلیم ولش کردین اینقدر بزنید تا پدرشون بسوزه پدر سوخته ها

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها