اعتراض شدید نمایندگان مجلس به وزیر کشور

بخشنامه وزارت کشور در مورد عدم همراهی بخشداری ها و فرمانداری ها با نمایندگان در سال منتج به انتخابات باعث واکنش شدید نمایندگان مجلس شد.

 اعتراض شدید نمایندگان مجلس به وزیر کشور

به گزارش تیترکوتاه؛ بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور مبنی بر عدم همراهی مقامات سیاسی و بخشداران و فرمانداران با نمایندگان در سال منتج به انتخابات مجلس؛ کار دست این وزارتخانه داد. طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس کلید زده شده اما درباره تعداد امضاهایی که تاکنون دریافت کرده خبرهای ضد و نقیضی از امضای 100 تا 200 نماینده از مجلس به گوش می‌رسد.

سه نماینده  اصل موضوع را تایید کردند اما درباره تعداد امضاهایی که تا کنون پای این طرح آمده روایت‌های متفاوتی دارند.

حسن لطفی نماینده رزن ضمن تایید اصل موضوع گفت که جزو امضاکنندگان طرح نبوده است. وی تاکید کرد که تعداد امضاها نیز از 200 امضا کمتر بوده است.

غلامرضا نوری قزلجه نماینده بستان‌آباد در همین باره با تایید اصل خبر طرح استیضاح وزیر کشور، تعداد امضای نمایندگان پای طرح استیضاح آقای وحیدی را تا ظهر امروز حدود 100 امضا اعلام کرد گفت: «اما من امضا نکردم به این دلیل که در یک سال گذشته خیلی موارد بود که می‌شد به استناد آن وزیر کشور را بازخواست و یا حتی استیضاح کرد. بحران‌هایی که وزیر کشور در آن سهیم و دخیل بود یا در مدیریت آن‌ها خوب عمل نکرد. نمایندگان در یک سال گذشته از کنار این موارد گذشتند و حالا به اینجا که رسید، برای خود نمایندگان این بحث ها مطرح شد.»

گفتنی‌ست امروز که موضوع بخشنامه معاون وزیر کشور که موجب عصبانیت نمایندگان مجلس شده است. بخشنامه‌ای که به گفته شهریار حیدری نماینده قصر شیرین «به استان ها ابلاغ کرده است و بوی تنش، تفرقه و درگیری دارد.»وی چنین بخشنامه‌ای را در طول تاریخ وزارت کشور بی‌سابقه خوانده.

گرچه خبرهایی پیرامون لغو بخشنامه‌ی مورد اعتراض نمایندگان توسط شخص وحیدی نیز منتشر شده است.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها