شاخ و شانه تشکیلات خودگردان برای اسرائیل

دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در توییتی نوشت تشکیلات خودگردان نشست کمیته عالی اقتصادی با طرف صهیونیستی را لغو کرده است.

شاخ و شانه تشکیلات خودگردان برای اسرائیل

به گزارش تیتر کوتاه؛ خبرگزاری قدس در گزارشی نوشت، «حسین الشیخ»، دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین نوشت، در پی تصمیم کابینه اسرائیل درباره تسریع مراحل توسعه شهرک ‌سازی در کرانه باختری و مأمور کردن «بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی کابینه برای این امر، تصمیم گرفتیم نشست فردا کمیته عالی اقتصادی دو طرف لغو شود. وی در ادامه نوشت که مقامات فلسطین در حال بررسی و اتخاذ تصمیماتی در خصوص روابط با (رژیم) اسرائیل هستند.

کمیته عالی ساخت و ساز رژیم صهیونیستی جلسه‌ای را برای ارائه طرح ساخت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری برگزار کرد.

در همین رابطه، کانال ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این طرح در چارچوب طرح ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان در کرانه باختری اجرا خواهد شد و قبلا در جلسه وزارت مسکن رژیم صهیونیستی تصویب شده بود.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به این تصمیم کابینه بنیامین نتانیاهو آن را اقدامی خطرناک در راستای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی دانست.

همچنین وزارت امور خارجه اردن تصمیم رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک‌سازی و ساخت هزاران واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را محکوم کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها