صحبت‌های یک قاتل پیش از اعدام+ فیلم

صحبت‌های مجیدرضا رهنورد قاتل دو مدافع امنیت، پیش از اجرای حکم قصاصش.

صحبت‌های یک قاتل پیش از اعدام+ فیلم

به گزارش خبرنگار سیاسی تیترکوتاه؛ "مجیدرضا رهنورد" عصر روز 26 آبان‌ ماه با چاقویی که در دست داشت در خیابان حرّ عاملی مشهد به دو جوان بسیجی حمله کرد و بدون هدف این دو جوان را با ضربات متعدد چاقو به شهادت رساند.

مجید رهنورد در این حمله تروریستی خود، حسین زینال‌زاده را با چندین ضربه متوالی چاقو به سر و گردن و بدن و دانیال رضازاده را با ضربه چاقو به گردن به شهادت رساند.

مجید رهنورد در جریان این اقدام ناجوانمردانه خود، چهار فرد دیگر را که در مسیرش بودند با چاقو مجروح کرد و از محل حادثه گریخت.

مجید رهنورد در جلسه دادگاه اتهامات خود را قبول کرده گفت: راهم را اشتباه رفتم، قبول دارم اشتباه کردم و حس نفرت عمومی از این کارم را درک می‌کنم، فکرم و باورهایم غلط بود. چاقو را در دست خود پنهان کرده بودم و نفهمیدم چه اتفاقی افتاد و الآن منتظرم هرچه زودتر مجازات شوم. از نظر روحی سلامت هستم و الآن به این نتیجه رسیدم این افرادی که اغتشاش می‌کنند در اشتباه هستند. آن روز هنگام فرار با چاقو به هرکسی که می‌رسیدم حمله می‌کردم. من آزادی و جوانی خود را تباه کردم. من خانواده‌های زیادی را داغدار کردم، می‌دانم برادرکشی کردم.

 

حجم ویدیو: ۱۳.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۲۳ دانلود ویدیو
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها