میرسلیم حرفش را پس گرفت

مصطفی میرسلیم حرفی که در مناظره تلویزیونی درمورد عدم تفاوت خودرو لندکروز با ۲۰۶ زده بود را پس گرفت.

میرسلیم حرفش را پس گرفت

 ابتدای خرداد ماه مناظره خودرویی میرسلیم و کوچی در یک برنامه زنده تلویزیونی با حاشیه های زیادی همراه بود و مصطفی میرسلیم در نظری عجیب گفت: لندکروز با ۲۰۶ فرقی ندارد.

او بعد از این مناظره مورد انتقاد مردم و بسیاری از رسانه ها قرار گرفت. اما حالا پس از گذشت سه هفته او در مصاحبه ای جدید در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از او پرسیده بود شما خودروی لندکروز و پژو ۲۰۶ را در یک سطح دانسته اید و از آنجا که در کشور ما بیشتر مردم و خصوصا قشر متوسط خودروی ۲۰۶ دارند، این روزها همه با طعنه در مورد لندکروز حرف می زنند.ارتباط این فرمایش شما با قضیه پول ملی چیست؟ پاسخ داد: خیلی روشن است ،مردم می بینند اگر پول شان را در بانک بگذارند حدود ۲۰ درصد سود می گیرند درحالی که تورم بیشتر از ۴۰ درصد است و به هر حال پولشان در حال ذوب شدن است، بنابراین آنها که سپرده گذار هستند سعی می کنند پولشان را در جایی قرار دهند که ذوب نشود ،یکی از این جاها خودرو است. پس هر خودرویی گیر بیاید برایشان فرقی نمی کند، چه ۲۰۶ باشد چه لندکروز و یا هر خودروی دیگری.

او ادامه داد: برای آنها کره ای، ژاپنی یا چینی فرقی نمی کند. از این لحاظ که می خواهند پول خود را نجات دهند می روند و آنجا سرمایه گذاری می کنند، از این لحاظ من این موضوع را گفته ام وآنها که نمی خواهند این قضیه روشن شود می آیند و هجمه درست می کنند تا اذهان عمومی را منحرف کنند.

در نهایت میر سلیم عنوان کرد: البته از نظر فنی بین خودروها فرق وجود دارد و این موضوع واضحی است و هر خودرویی برای یک کاربردی ساخته شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    خدا بکشدتت مردک حقیر

  • ناشناس

    پور سلیم اشتباهی کرده حالا میخواد یک طوری به قول قدیما ماست ماتیش کنه ولی هر بار بدترش می کنه و عذر بدتر از گناه میاره.
    بهتر است تا مدتها میرسلیم سکوت کند

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها