درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنانیم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گفت: ما درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنانیم.

درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنانیم

وی تصریح کرد: اکنون تمام تلاش دشمنان و رسانه های آنها تصویرسازی سیاه، ناکارآمد و غیرکارشناسی از اقدامات، طرح ها و برنامه ها در کشور و ناامید کردن، معترض و سرخورده نشان دادن مردم است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: در چنین شرایطی ماموریت و اولویت اصلی ما تقویت رسانه های خودی، اعتماد سازی و برطرف کردن شبهات ایجاد شده و پاسخ به انتقادات است.

خلجی بر ضرورت تقویت شورای اطلاع رسانی در استان ها تاکید کرد و  ادامه داد: این موضوع به حدی اهمیت دارد که بر اساس آیین نامه مصوب دولت، استانداران روسای شورای اطلاع رسانی در استان ها هستند و اکنون مهم ترین جلسه بعد از هیات دولت برای شخص آقای رئیس جمهور، جلسه شورای اطلاع رسانی است.

وی در ادامه تشریح فعالیت های رسانه ای دشمنان علیه کشور و اقدامات انجام شده در مقطع کنونی، خاطرنشان کرد: دشمنان اکنون یک جنگ ترکیبی و ادراکی را علیه جمهوری اسلامی دنبال می کنند و ویژگی مهم چنین جنگی این است که برای مردم محسوس نیست.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت هدف دیگر جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان را ناتوان نشان دادن نظام برای رسیدگی به امور کشور خواند و ادامه داد: ما درگیر یک ابرپروژه امنیتی از سوی رسانه های دشمنان هستیم. آرایش رسانه ای آنان از مدت ها قبل حالت آفندی پیدا کرده است و نه تنها نقاط ضعف بلکه نقاط قوت را هم در کشور نظیر برگزاری راهپیمایی جهانی اربعین مورد هدف قرار می دهند.

خلجی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید گفت ما درگیر یک جنگ جهانی در حوزه رسانه شده ایم؛ افکار عمومی میدان این عملیات است و ما باید بتوانیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم.

وی با اشاره به این که عدم حمایت رسانه از برنامه های در دست اجرا باعث ناکارآمد جلوه داده شدن عملکردها خواهد شد، ادامه داد: ابتکار عمل در روایت رسمی و اول در ارتباط با رویدادهای مختلف باید در اختیار ما باشد و اگر چنین اقدامی انجام ندهیم و روایت اول را تولید نکنیم، روایت اول در دست دیگران خواهد بود.

 

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها