قوه قضاییه با تمام قوا به دولت کمک می کند

اژه ای گفت: دغدغه امروز دولت مسأله معیشت مردم است و همه توان خود را بکار می برد و قوه قضائیه هم هر جا نیاز باشد کمک حال آنان است.

قوه قضاییه با تمام قوا به دولت کمک می کند

اژه‌ای در کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(عج) ورامین، اظهار داشت: در اغتشاشات نیمه دوم‌سال گذشته دشمن می‌خواست با بهره‌گیری از برخی ضعف‌ها در داخل، کشور را به هم بریزد و به زعم باطل خود، برخی مناطق کشور را تجزیه کند و فشار امنیتی بر مردم ما وارد آورد، اما با هوشیاری مردم و دستگاه‌های مسئول، توطئه‌های دشمن خنثی و صف‌ها از یکدیگر تفکیک شد.

وی افزود: امروز در گام دوم انقلاب، ما مسؤولان و کارکنان نظام وظیفه سنگینی را بر دوش داریم و باید دِین مان را به شهدا ادا کنیم، تصریح کرد: امروز دشمن نه تنها با جنگ نرم و سخت و دیگر جنگ ها بلکه با جنگ ترکیبی به میدان آمده است و هدف شان لکه دار کردن دین است.

رییس دستگاه قضا همچنین گفت: رئیس‌جمهور محترم تمام توان خود را در داخل و خارج به کار بسته تا مسائل و مشکلات اقتصادی را علاج کند؛ قوه قضاییه نیز در این مسیر نهایت تلاش و مساعدت خود را انجام خواهد داد؛ من و آیت‌الله رئیسی بیش از ۴۰ سال است که دوستی و برادری داریم؛ اگر هیچکدام از این‌ها نبود نیز امروز وظیفه خود می‌دانستم تا برای تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است، با تمام توان به دولت و شخص رئیس‌جمهور کمک کنم؛ دشمن می‌خواهد میان قوا و رؤسای قوا، اتحاد و انسجام وجود نداشته باشد که البته کور خوانده‌اند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • اعتراض


    ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
    از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر پرداخت نکردن رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات هستیم
    ولی متأسفانه هیچ کسی هم تاکنون در کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
    آیا این عدالت است.

  • ناشناس

    بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
    امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
    و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
    از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.
    در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
    ما دیگر حرف شعار و سخنرانی نیاز نداریم
    باید به حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را بررسی و رسیدگی کنید و هم باید قانون و عدالت را رعایت، عمل و اجرا کنید.

  • ناشناس

    منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست
    سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.

  • ناشناس

    با مدارک و مستند هم شکایت و اعتراض می کنیم ولی اما متأسفانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض ما را رد می کنند چرا؟

  • ناشناس

    بخش خصوصی 100 درصد فقط عامل اصلی گرانی، افزایش قیمت ها، مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور بوده است.
    و دولتمردان، مسئولین، مدیران، نمایندگان مجلس و... هم سکوت کرده اند چرا؟

  • ناشناس

    منظور از اینکه همه افراد در برابر قانون مساوی هستند چیست
    سوال اینجاست که اگر همه در برابر قانون یکسان هستند که پس چرا عمل، اجرا و رعایت نمی شود.

  • ناشناس

    اگر دولت شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند.
    اگر مجلس شورای اسلامی نظارت می‌کرد خیلی از مدیران و مسئولان برکنار شده بودند.

  • ناشناس

    کسانی که در شرکت های دولتی و شرکت های خصوصی و هر پست و مقام باشد حق وحقوق کارکنان و هم بازنشستگان را پایمال و ضایع می کنند و باید در دادگاه ویژه کارکنان محاکمه و مجازات شوند

  • ناشناس

    همه در برابر قانون یکسان هستند
    رقم پول پرداخت شده در سال 1397 به نگهبانان رسمی مراکز تلفن ثابت مناطق 7 گانه مخابراتی توسط مخابرات منطقه تهران مبلغ 7 میلیون و 900 هزار تومان بود/ و این در حالی است کسانی که از طریق اداره کار و رفاه اجتماعی شکایت کردن مبلغ 12 تا 15 میلیون تومانی دریافت کردن

  • ناشناس

    با سلام
    خرداد ماه شدوخواربار بازنشستگان مخابرات واریز نشد تا کی صبر کنیم مگر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس نگفته بود از خرداد ماه بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پرداخت میشود پس چی شد ؟؟!!!!!

  • ناشناس


    شرم هم نمی کنند آشکار و علنی از دی ماه سال 1400 تاکنون حق وحقوق ما بازنشستگان را در مخابرات منطقه تهران پایمال و ضایع می کنند و هم ادعای مسلمانی دارند
    دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون در کشورنتوانسته است برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات کاری بکند.

  • ناشناس


    به خاطر، به دلیل و به علت سیاست های نادرست غلط و اشباه دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه کارمندان رسمی با 15 تا 25 سابقه کار در شرکت مخابرات، کارگر ساده بخش خصوصی شده است شرم آور و تاسف بار است.
    و متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از تاریخ 18 آبان 1388 تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارگران و هم بازنشستگان شرکت مخابرات نکرده است چرا؟

  • ناشناس


    ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
    به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشباه دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه کارمند رسمی با 15 تا 25 سابقه کار در شرکت مخابرات کارگر ساده بخش خصوصی شده است شرم آور و تاسف بار است. و متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از 18 آبان 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات نکرده است .

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها