موج اعتراض این معلمان به رتبه بندی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت کرده اند.

 علی موحدی در نشست شورای معاونان اداره آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: فرآیند رتبه بندی یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که بعد از گذشت ۱۱ سال توسط وزارت آموزش و پرورش اجرایی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه معلمان باید به حق و حقوق واقعی خود دست پیدا کنند، گفت: همچنان در مرحله استقرار فرآیند رتبه بندی هستیم و رسیدگی به اعتراضات با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نواقصی در فرآیند اجرایی رتبه بندی وجود داشت، افزود: این اشکالات در حال برطرف شدن است و مدارک معترضان یک بار دیگر توسط هیأت‌های ممیزی استانی و کشوری رسیدگی خواهد شد.

موحدی اضافه کرد: در استان بوشهر کمتر از ۳۰ درصد فرهنگیان نسبت به فرآیند رتبه بندی اعتراضات خود را ثبت کرده‌اند و بر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: افراد فاقد رتبه، موقتاً رتبه یک برای شأن لحاظ می‌شود تا پس از رسیدگی به اعتراضات رتبه قطعی آنها مشخص شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۴۱۹ نفر در بوشهر مشمول طرح رتبه بندی شده‌اند، گفت: هزار و ۵۹ نفر، ۸/۲۳ درصد، و ۲ هزار و ۱۳۴ نفر، ۱۶/۵۹ درصد از مشمولین این قانون به ترتیب شامل رتبه‌های ۱ تا ۲ در طرح رتبه بندی شده‌اند.

موحدی ادامه داد: ۴ هزار و ۸۰۶ نفر یعنی ۳۷/۳۶ درصد، هزار و ۴۳۷ نفر به عبارت ۱۱/۱۷ و ۳۶ نفر یعنی ۲۷ درصد به ترتیب شامل رتبه‌های سه تا پنج در طرح رتبه بندی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: ۳ هزار و ۳۹۱ نفر یعنی ۲۶/۳۶ درصد فاقد رتبه بندی شده‌اند، که برای این افراد موقتاً رتبه یک لحاظ خواهد شد. در طرح رتبه بندی اولین ملاک ارتقا جایگاه معلمان و سپس بهبود وضعیت مالی است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها