ادعای عجیب درباره توانایی موشک خرمشهر!

موشک خرمشهر که توسط وزیر محترم دفاع رونمایی شد، یک موشک شلیک می شود و در منطقه هدف به ۸۰ هدف اصابت می کند.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به جنگ اوکراین بیان کرد: در جنگ اوکراین، آمریکا از سال ۲۰۱۴ نقشه داشته و در حال حاضر هر وقت برنامه ای برای پایان جنگ مطرح می شود که در برخی مواقع اروپا، چین، اوکراین موافق هستند ولی آمریکا مخالف است. چراکه خودشان برنامه ریزی این جنگ را کرده اند و همان نقشه ای را که برای ایران داشتند برای بعضی از کشورها هم دارند، امروز کشورهای غرب آسیا درگیر جنگ‌های مختلفی که آمریکا آن را ایجاد کرده هستند مانند افغانستان، عراق یمن ، سوریه لیبی چراکه منافع آمریکا در ایجاد جنگ و به هم ریختن کشورها است. علت حضور آمریکا در سوریه و بدست گرفتن چاه‌های نفت چیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر مردم بایستی مراقب فتنه‌ها و نقشه‌های آمریکا در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی رسانه ای باشند. چرا که آمریکا توان مقابله جنگ و در حوزه سخت با ایران را ندارد. به عنوان نمونه، موشک خرمشهر که توسط وزیر محترم دفاع رونمایی شد، یک موشک شلیک می شود و در منطقه هدف به ۸۰ هدف اصابت می کند و اگر ۱۰۰ فروند موشک شلیک شود در سرزمین دشمن به ۸ هزار راکت تبدیل می شود و به اهداف اصابت می کند.

اعتراف فرمانده سابق سنتکام به قدرت پهپادی و موشکی ایران

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: مکنزی فرمانده سابق سنتکام که در سال‌های متوالی مقابل ایران ایستاد و جنگید می‌گوید که من شخصاً احترام زیادی برای برنامه های پهپادی، موشک‌های کروز و بالستیک ایران قائل هستم و می‌گوید آن‌ها ظرف ۱۰ سال با تلاش و جانفشانی به این توانمندی رسیده اند که این نشانگر نگین های جواهرات ایرانیان است.

وی افزود: امروز توانمندی در حوزه صنعت دفاعی در شرایط تحریم در حوزه های مختلف پهپادی، موشکی، پدافندی، دریایی و زمینی رسیده ایم ، و در حوزه صنعت دفاعی به لطف الهی به هیچ کشوری محتاج نیستیم. در دوران جنگ، صدای موشک، صدای گلوله‌های توپ، صدای هواپیماها، صدای آژیر و حمله هوایی و تکه تکه شدن بچه ها را می دیدیم و می شنیدیم ولی امروز در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی هیچ‌کدام از این موارد را مشاهده نمی‌کنیم.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها