حمله بی سابقه نماینده مجلس به دولت رییسی

محمود احمدی بیغش گفت: فکر می‌کنم طی چند دهه بعد از انقلاب یکی از ضعیف‌ترین و بی‌اقتدارترین دولت‌ها، دولت سیدابراهیم رئیسی است.

حمله بی سابقه نماینده مجلس به دولت رییسی

محمود احمدی بیغش در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: با همه احترامی که برای جنابعالی قائل هستم، اما تذکرم از روی دلسوزی برای شماست؛ فکر می‌کنم طی چند دهه بعد از انقلاب یکی از ضعیف‌ترین و بی‌اقتدارترین دولت‌ها، دولت جنابعالی است.

نماینده مردم شازند در مجلس تصریح کرد: متأسفانه برای حرف مسئولان، وزرا و ... در زیرمجموعه‌ها ارزش قائل نمی‌شوند و تصمیمات عموماً در همان جای خاص گرفته می‌شود که این موضوع را طی یک سال پیش در نطق خودم خطاب به شما یادآور شدم، در کوچکترین مسائل نیز دخالت صورت می‌گیرد لذا اگر می‌خواهید از خودتان خیری به جا بگذارید، آن جاها را اصلاح کنید وگرنه هیچ چیز درست نخواهد شد.

وی اظهار کرد: نمایندگان بیان کردند سه وزارتخانه کلیدی دولت بلاتکلیف بوده و با سرپرست اداره می‌شود؛ گرچه آنهایی که وزیر دارند بی‌خاصیت هستند مانند وزارت ورزش و جوانان؛ واقعا وزارت ورزش چه خاصیتی دارد؟!

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • طهماسبی

    آقای بیغش:فکر می کنی خوب فکر کن نزدیک به انتخابات هست دوره بعد هم با خراب کردن دیگران در مجلس هستی

  • ا

    خوب هر چقدر به موقع انتخابات مجلس بیشتر نزدیک میشیم باید بیشتر منتظر بازی درآوردن برای رای بیشتر باشیم شما کاسه لیسهای همین دولت هستید حالا چی شده آخ و بد شده اون موقع که شاسی بلند و خونه و کار و پاداش هزارتا چیز دیگه بهتون میدم عالیه کارشون حالا بد شدن

  • ناشناس


    دولت رئیسی متأسفانه مثل دولت روحانی هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است چرا؟

  • ناشناس

    یـکی از نمایندگان مجلـس اظهار داشته دلالان خـودرو سـال گذشـته ۲۶ هزار میلیارد تومان سود برده‌اند. واقعا مدتهاست اوضـاع فقط بـه کام برخـی دلال‌ها مثل دلالان خودرو اسـت. با بازار هم هر کاری خواستند کردند.گویا از قدرت زیادی برخوردار هستند. آیا هیچ دستگاه و نهادی از پس این جماعت زالوصفت برنمی‌آید؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها