چراغ سبز جدید اتحادیه اروپا برای برجام/ قویا حمایت می کنیم!

وزیر امور خارجه کرواسی ضمن تاکید بر روابط سنتی و دوستانه با ایران، گفت: از توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف طی سال‌های اخیر خوشحالیم.

چراغ سبز جدید اتحادیه اروپا برای برجام/ قویا حمایت می کنیم!

به گزارش تیتر کوتاه و به نقل از سفارت کشورمان در زاگرب، گوردان گرلیچ رادمان در دیدار خداحافظی پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان، افزود: از تلاش شما برای حفظ و توسعه روابط در فضایی دوستانه تشکر و برای ملت و دولت ایران پیشرفت و موفقیت آرزو می‌کنم.

وی گفت: طی سه سال گذشته روابط فرهنگی بین ایران و کرواسی در سطحی عالی ادامه یافت و امیدوارم همکاریهای اقتصادی دو کشور نیز بیش از این و منطبق بر ظرفیتهای بزرگ موجود به نفع دو ملت توسعه یابد.
وزیر امور خارجه کرواسی بر حمایت قوی اتحادیه اروپا از احیای برجام تاکید و گفت: بر این باوریم که فضای گفتگو برای احیای برجام به عنوان یک راه حل حقوقی مناسب برای طرفین وجود دارد.
سفیر کشورمان در زاگرب نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف، از درایت آقای گوردان گرلیچ رادمان وزیر امور خارجه کرواسی و حمایتهای ایشان و وزارت امور خارجه از توسعه روابط دو کشور تشکر کرد.
حفظ و ارتقای روابط دوستانه و ارتباط مستمر مقامات دو کشور، حمایت از ارتباط بخش های خصوصی و رشد سه برابری تجارت غیر نفتی، همکاری در موضوعات منطقه ای و بین المللی، برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و هنری و نیز سطح بسیار مطلوب همکاریهای کنسولی از جمله مباحث این جلسه بود.
پرویز اسماعیلی همچنین سعید خطیب زاده را به عنوان یکی از دیپلماتهای برجسته و سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کرواسی معرفی کرد.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها