تغییر نگرش آمریکا به ماهیت آپارتاید رژیم صهیونیستی

سخنگوی وزارت خارجه گفت: نگاه به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی ‎اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی‌ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

تغییر نگرش آمریکا به ماهیت آپارتاید رژیم صهیونیستی

به گزارش تیترکوتاه؛ ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در توییتی نوشت: بر اساس آخرین نظرسنجی دانشگاه مریلند، ۲۰ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۴ درصد از دموکرات‌ها، اسرائیل را ‎نژادپرست می‌دانند و حمایت از جنبش ‎تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

نگاهی به فضای عمومی در آمریکا به عنوان پدرخوانده رژیم جعلی اسرائیل و آخرین اظهارنظرها و افکارسنجی ها، نشانگر تغییر ملموس در نوع نگرش به ماهیت آپارتاید این رژیم است.

بر اساس آخرین نظرسنجی دانشگاه مریلند، ۲۰ درصد از جمهوری‌خواهان و ۴۴ درصد از دمکرات‌ها، اسرائیل را نژادپرست می‌دانند و حمایت از جنبش ‎تحریم رژیم صهیونیستی نیز افزایش یافته است.

‌قطعا در صورت باز شدن فضای آزادی بیان علیه صهیونیست‌ها و رها شدن آمریکا از سیطره لابی صهیونیستی و نظرسنجی گسترده و مستقل‌تر از مردم آمریکا، نتایج شگفت انگیزتری علیه ماهیت و موجودیت این رژیم جعلی اسرائیل بدست می آید.

افکار عمومی و نخبگان آمریکا حق دارند در جستجوی پاسخ به این پرسش باشند که چرا رژیم‌های آمریکا منافع مردم این کشور و دهها کشور و ملتی که آنها را فقط به زبان «متحد» خود می‌نامند، قربانی رژیم غاصب، آپارتاید، غیردموکراتیک و رو به اضمحلال صهیونیستی می کنند؟!

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها