تیترکوتاه گزارش می دهد؛

شیطنت ترکیه با برگزاری کاروان مرمره ۲

اولین کشور مسلمانی که در سال ۱۹۴۹ با رژیم کودک کش صهیونیستی رابطه برقرار نمود کشور ترکیه است . بر همین اساس می تواند نقش موثری در ایجاد روابط بین سایر کشورها اسلامی با رژیم صهیونیستی داشته باشد .

شیطنت ترکیه با برگزاری کاروان مرمره  ۲

به گزارش تیتر کوتاه، حمله پهبادی - موشکی ایران به سرزمین های اشغالی جدی ترین و بدترین سناریوی مورد انتظار کاخ سفید بود . به گونه ای که وال استریت ژورنال در گزارش خود اعلام می کند ، حتی زمانی که دستگاه اطلاعات آمریکا متوجه شد ایرانی ها موشکها را از انبار خارج می کنند و برای حمله آماده می شوند، مشخص نبود که انتظار می رود در چنین مقیاس وسیعی باشد.

در ۱۲ آوریل ساعاتی قبل از حمله ایران بایدن مجبور شد تعطیلات خصوصی خود را کوتاه کند و به اتاق وضعیت کاخ سفید باز گردد. زمانی که وی به آنجا رسید امکان مشاهده آغاز پرتاب پهبادهای ایران به اسرائیل وجود داشت.

بر اساس اعلام کارشناسان نظامی و سیاسی بعد از حمله نظامی ایران ( در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه) به خاک سرزمین های اشغالی معادلات نظامی منطقه دستخوش تغییرات بزرگی شد که مهمترین آن از هم پاشیده شدن تصویر شکست ناپذیری ارتش رژیم صهیونیستی بود . در پس این حمله قدرت پوشالی نظامی رژیم در هم شکسته شد و قدرت نظامی ایران به رخ دولت های منطقه و دنیا کشیده شد.

یکی دیگر از دستاوردهای حمله ایران، قدرت گرفتن محوریت ایران در قضیه فلسطین شد از همین رو سران رژیم صهیونیستی به سراغ متحد قدیمی خود یعنی کشور ترکیه رفتند .

بر پایی نمایش کاروان آزادی مرمره ۲ توسط اردوغان در همین راستا ارزیابی می شود تا محوریت جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین به حاشیه برود. در همین راستا دستگاه های تبلیغاتی رژیم نیز در اقدامی هماهنگ در خبری از قول یک مقام ارشد موساد ، خبر از توانایی حذف سید حسن نصر الله می دهد و آنچه در این خبر خود نمایی می کند تصویر گزارش است که در تصویر در کنار سید حسن نصرالله و سید ابراهیم رئیسی عکس اردوغان نیز به عنوان یکی از سوژه های دستگاه اطلاعاتی رژیم خود نمایی می کند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • کریم

    لعنت بر رژیم کودک کش هصونیستی و دولت خائن ترکیه

  • مصطفی محروقی

    خدا لعنت کند اسراییل وحامیان بی وجدان آن رژیم غاصب را انشالله حق به حق دار میرسدوآینده نزدیک سقوط این. نفرین شدگان را را میبینم ..ما ملت امام حسینیم.

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها