رهبر انقلاب: انتخابات مانع دیکتاتوری است / فلسطین، آمریکا را بی آبرو کرد

رهبر انقلاب اظهار داشتند: انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.

رهبر انقلاب: انتخابات مانع دیکتاتوری است / فلسطین، آمریکا را بی آبرو کرد

رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از مردم استان‌های کرمان و خوزستان در حسینیه امام خمینی(ره) که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ،تاکید کردند:  انتخابات جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.

ایشان فرمودند: که اصل منطق انتخابات در جمهوری اسلامی ایران روشن شود که چرا انتخابات می‌کنیم. من عرض می‌کنم دو کلمه جمهوری و اسلامی هر دو وابسته به انتخابات است. جمهوری یعنی مردم‌سالاری یعنی حاکمیت کشور به دست مردم. مردم چگونه در حاکمیت دخالت کنند هیچ راهی جز انتخابات وجود ندارد.

ایشان بیان کردند: بعضی‌ها در مورد لزوم انتخابات اشکال‌تراشی می‌کنند، دلسرد می‌کنند توجه نمی‌کنند که اگر انتخابات در کشور نباشد یا دیکتاتوری است و یا هرج و مرج و یا ناامنی است.آن چیزی که جلوی بروز دیکتاتوری را در کشور را می‌گیرد انتخابات است آن چیزی که جلوی هرج و مرج و اغتشاش و ناامنی را می‌گیرد انتخابات است.

رهبر انقلاب بیان کردند: انتخابات آن مسیر صحیحی است که مردم می‌توانند به وسیله آن و از آن مسیر حاکمیت ملی، مردمسالاری و جمهوریت را در کشور تامین کنند.

ایشان با تاکید بر اینکه انتخابات پایه تحول است، اظهار داشتند: دلسرد کردن مردم از انتخابات به ضرر کشور است. راه‌حل مشکلات کشور انتخابات است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه امروز در دنیا هیچ کس بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس تفاوتی نمی‌گذارد، بیان کردند: آمریکا بی‌شرمانه قطعنامه شورای امنیت را برای آتش‌بس وتو می‌کند،نقاب از چهره تمدن غربی افتاد.

ایشان تاکید کردند: پیروزی بزرگ ملت فلسطین در این است که غرب و آمریکا و ادعاهای دروغین حقوق بشری را بی‌آبرو کردند.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    بسیار عالی.ِِ

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها