وزارت داخلی غزه: تا پای جان ایستاده ایم

وزارت داخلی غزه: صدها کودک در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند. رژیم صهیونیستی غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و هیچ منطقه‌ای در نوار غزه وجود ندارد که از تیررس حملات اشغالگر در امان مانده باشد.

وزارت داخلی غزه: تا پای جان ایستاده ایم

فلسطین، یک منطقه تاریخی و جغرافیایی با تاریخچه‌ای پیچیده و تنش‌های سیاسی به وسیلهٔ مختلف دولت‌ها و گروه‌های فلسطینی از قرن بیستم به‌عنوان موضوع بحرانی بین‌المللی مورد توجه قرار دارد.

وزارت داخلی نوار غزه امروز جمعه با بیان اینکه کودکان فلسطینی قربانیان تروریسم رژیم صهیونیستی هستند، اعلام کرد، فلسطینی‌ها خانه‌های خود را ترک نخواهند کرد حتی اگر بر سرشان آوار شوند.

 این وزارتخانه اعلام کرد، صدها کودک در حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید شدند. رژیم صهیونیستی غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد و هیچ منطقه‌ای در نوار غزه وجود ندارد که از تیررس حملات اشغالگر در امان مانده باشد.

وزارت داخلی غزه اعلام کرد، اشغالگران برق و آب را قطع کرده و شش روز است که از ورود مواد غذایی و تجهیزات پزشکی به نوار غزه ممانعت کرده‌اند.

این وزارتخانه اعلام کرد: «ما در خانه و سرزمین خود در غزه ثابت قدم می‌مانیم و تنها برای رفتن به سرزمین‌های ۱۹۴۸ آن را ترک می‌کنیم و به مردم خود می‌گوییم: پایدار باشید. اشغالگر می‌خواهد دوباره ما را از سرزمینمان آواره کند.»

این در حالی است که دو سازمان حقوق بشری صهیونیستی امروز جمعه اعلام کردند، تل‌آویو قصد دارد از همه انتقام بگیرد که این امر منعکس کننده سیاست جنایتکارانه است که جنایت جنگی محسوب شده و با قوانین بین‌المللی مغایرت دارد.

دو سازمان «بتسلیم» و «پزشکان برای حقوق بشر» رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای کتبی مشترک نوشتند، رژیم صهیونیستی بدون توجه و بدون توقف نوار غزه را بمباران می‌کند، با هزاران تُن مواد منفجره به این منطقه حمله کرده و ساکنان آن جایی برای فرار ندارند.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    ببخشید ما هنوز نفهمیدیم فلسطین کجاست حالا یک کشور جدید دیگر هم به نام غزه سر درآورده؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها