مراقبت‌ های قبل و بعد از جوانسازی پوست با سلول درمانی

مراقبت‌ های قبل و بعد از جوانسازی پوست با سلول درمانی

یکی از بهترین و سودمندترین روش‌ها برای جوانسازی و زیبا‌تر کردن پوست، استفاده از سلول درمانی بوده که به سبب مخاطرات کم آن بسیاری از افراد علاقه بسیار زیادی به انجام آن دارند. همانند سایر عمل‌های جوانسازی صورت، این روش هم نیازمند مراقبت‌های خاصی پیش از عمل و بعد از عمل خواهد بود که لازم است مراجعان نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا در بازه پیش از عمل و بعد از آن مراقبت‌های کافی را به عمل آورند.

تاثیر سلول درمانی بر پوست صورت

روش سلول درمانی تاثیرات مثبت زیادی را در پی داشته و افراد ‌می‌توانند بسته به هدف عمل خود هر یک از این تاثیرات را بر روی پوست خود ببیند. از این روش به منظور لیفت صورت، بهبود اسکار و جای زخم و همچنین بهبود چروک‌های صورت استفاده ‌می‌شود. از آنجایی که انجام لیفت صورت با استفاده از سلول درمانی بسیار موثر و بی خطر است، بسیاری از افراد ترجیح ‌می‌دهند به جای روش‌های دیگر از این روش کاربردی استفاده کنند. پزشکان با تجربه و متخصصان بسیار زیادی همچون دکتر پیشگاهی این عمل را بسیار با مهارت و با بهترین نتیجه انجام ‌می‌دهند.

جوانسازی-پوست-2

مراقبت‌ های قبل از جوانسازی پوست با سلول درمانی

اگر شما از دسته افرادی هستید که قصد دارند عمل سلول درمانی را برای پوست صورت خود انجام دهند، لازم است پیش از انجام این عمل یک سری موارد را رعایت کنید. در ابتدا لازم است افراد توسط پزشک با تجربه و متخصصی معاینه شوند تا در خصوص مناسب بودن ویژگی‌های جسمانیشان اطمینان به عمل آید. در اغلب مواقع ‌می‌توانید در خصوص نحوه انجام درمان، تعداد جلسات و چگونگی مراقبت‌ها اطلاعات کافی از پزشک خود به دست آورید. دکتر عاطفه پیشگاهی یکی از بهترین پزشکان فعال در زمینه جوانسازی پوست با سلول درمانی بوده که بهترین شیوه مراقبت و اطلاعات کافی را در اختیار مراجعان خواهد گذاشت. برای جوانسازی پوست خود به روش سلول درمانی با مراجعه به مطب دکتر پیشگاهی بهترین خدمات را دریافت نمایید. برای مشاوره و رزرو نوبت با شماره‌های 02122650230 و 02122650630 تماس بگیرید.

برخی از بهترین مراقبت‌ها پیش از انجام این عمل به شرح زیر هستند:

  • لازم است در حدود یک هفته پیش از انجام سلول درمانی از مصرف دارو‌هایی که در سیستم گردش خون اختلال ایجاد ‌می‌کنند همچون انواع مسکن‌های ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپرین، پروفن، پیروکسیکام و… خودداری نمایید.
  • برخی دیگر از مواد و دارو‌های گیاهی، زعفران و سیر نیز نباید یک هفته قبل از انجام سلول درمانی پوست مصرف شوند.
  • از مصرف انواع مکمل‌ها همچون امگا ۳ و امگا ۶ در حدود یک هفته پیش از این عمل خودداری نمایید.
  • پیشنهاد ‌می‌شود اگر برای بیماری خاصی ملزم به مصرف دارو هستید، حتما پزشک خود را در جریان بگذارید.
  • در روز انجام سلول درمانی و هنگام رفتن به کلینیک آرایش نداشته باشید.

مراقبت‌ های پس از جوانسازی پوست با سلول درمانی پوست

پس از انجام سلول درمانی پوست به منظور جوانسازی آن لازم است مواردی را با دقت رعایت فرمایید تا عمل شما با مشکل مواجه نشود و بتوانید بهترین نتیجه را از آن بگیرید. از جمله این موارد مهم ‌می‌توان به موارد زیر توجه نمایید.

  • پس از انجام عمل سلول درمانی پوست از کمپرسور آب سرد استفاده نکیند. سلول‌های تزریقی حساسیت بسیار زیادی به دما دارند بنابراین استفاده از کمپرسور سرد به آن‌ها آسیب خواهد زد.
  • لازم است تا سه روز پس از درمان استفاده از داروهای ضد التهاب و غیر استروئیدی را کنار گذاشته و از آن‌ها بپرهیزید.
  • لازم است تا مدتی برای خروج از خانه از عینک آفتابی استفاده نمایید.
  • پیشنهاد ‌می‌شود به مدت دو هفته از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری نموده و در صورت امکان حتما از ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • پس از انجام عمل جوانسازی، کرم‌های نگهدارنده شب و روز به شما تجویز خواهد شد که پیشنهاد ‌می‌شود از آن‌ها به طور منظم استفاده نمایید.
  • از انجام فعالیت‌های سنگینی که باعث افزایش خون رسانی و تعرق در بدن شما ‌می‌شوند، تا سه روز خودداری نمایید.
  • سعی کنید پس از انجام این عمل تغدیه مناسب داشته باشید.
  • پیشنهاد ‌می‌شود پس از انجام سلول درمانی، آب زیادی بنوشید.

مدت ماندگاری سلول درمانی

یکی از مهم ترین سوال‌هایی که برای افرادی که قصد انجام جوانسازی پوست با سلول درمانی را دارند، پیش خواهد آمد، مدت ماندگاری این روش خواهد بود. به طور کلی با تحقیقات و مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته و همچنین تجربه‌های به دست آمده اغلب متخصصان بر این باور هستند که ماندگاری این روش در حدود ۳ سال است؛ اما در برخی موارد مشاهده شده که این روش ماندگاری بیشتری نیز دارد.

جوانسازی-پوست-3

سخن پایانی

یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی پوست صورت، بهبود چروک‌ها و زخم‌ها، جوانسازی صورت با استفاده از سلول درمانی بوده که توسط متخصصان بسیاری همچون دکتر پیشگاهی انجام ‌می‌شود. لازم است افرادی که این عمل را انجام ‌می‌دهند پیش از آن و پس از آن مراقبت‌های کافی و لازم را به عمل آورند تا بهترین نتیجه را شاهد باشند. تعداد جلسات انجام سلول درمانی پوست به موارد متعدد و مختلفی بستگی داشته که از جمله آن‌ها ‌می‌توان به هدف انجام این عمل اشاره کرد. معمولا تعداد جلسات انجام این عمل ۴ جلسه بوده اما ممکن است این تعداد جلسات بسته به نیاز پوست افراد متفاوت باشد.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها