مترو پرند | نمایشگاه شهر آفتاب | حمل و نقل عمومی

مزیت مهم مترو پرند / دسترسی آسان به شهر آفتاب از این خط مترو

با افتتاح ایستگاه مترو پرند در روز گذشته، مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب از تاثیر مترو پرند بر کاهش سر فاصله حرکت مترو در ایستگاه شهر آفتاب خبر داد.

مزیت مهم مترو پرند / دسترسی آسان به شهر آفتاب از این خط مترو

خطوط مترو، یکی از اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی در شهرهای بزرگ، شبکه‌های زیرزمینی هستند که افراد را به سرعت و بهره‌وری از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر از شهر منتقل می‌کنند. این خطوط معمولاً به تعداد گسترده‌ای از ایستگاه‌ها و مسیرها امکان دسترسی فراهم می‌کنند و از وسایل حمل نوین مانند قطارهای زیرزمینی یا مترو بهره می‌برند. مزیت‌های این سیستم شامل کاهش ترافیک، حمل‌ونقل پایدار، و صرفه‌جویی در زمان مسافران است. این خطوط در شهرهای مختلف جهان، به عنوان یک جزء مهم از زیرساخت شهری، نقش بسیار مهمی در بهبود حرکت و زندگی اجتماعی ایفا می‌کنند.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: افتتاح ایستگاه مترو پرند، سرفاصله حرکت مترو در ایستگاه شهر آفتاب را نیز کاهش خواهد داد.

عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب درباره آثار افتتاح ایستگاه متروی پرند گفت: با بهره‌برداری از این ایستگاه، علاوه بر تسهیل دسترسی‌های غرب و جنوب غرب پایتخت، دسترسی ریلی به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب نیز بهبود پیدا کرد.

وی با اشاره به واقع شدن ایستگاه متروی شهر آفتاب در محدوده باقرشهر تا پرند افزود: افتتاح متروی پرند، فاصله زمانی حرکت مترو از ایستگاه شاهد_باقر شهر به سمت نمایشگاه شهر آفتاب را کاهش می‌دهد.

تقدسی‌نژاد ادامه داد: ایستگاه پرند، سومین رویداد افتتاحی در دوره ششم مدیریت شهری محسوب می‌شود که رئیس‌جمهور درآن حضور داشته است و این مسئله نشان از اهمیت بسته‌های افتتاحی شهرداری تهران و سطح مقبول تعامل شهرداری تهران و دولت سیزدهم است.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در پایان با اشاره به تمرکز شهرداری تهران بر انضباط مالی و توسعه درآمدها به ویژه تحققدرآمدهای پایدار گفت: تحقق بودجه شهرداری در سطوح کم‌سابقه توام با تحرک بدنه اجرایی، سبب شده پروژه‌های خرد و کلانشهری به طور مستمر افتتاح شود.

وی افزود: مهم‌ترین اثر بهره‌برداری از پروژه‌های شهری، بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و در نتیجه رضایت آنها است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر