مسکن مهر | شهر جدید پرند

وعده اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال / شناسایی خانه‌های خالی در شهر جدید پرند

مدیرعامل شهر جدید پرند از اتمام پرونده مسکن مهر تا پایان سال خبر داد و اعلام کرد: حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدید پرند شناسایی شد.

وعده اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال / شناسایی خانه‌های خالی در شهر جدید پرند

مسکن مهر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های مسکن دولتی در ایران است که با هدف ارائه مسکن با قیمت مناسب و جذاب به خصوص برای اقشار ضعیف و متوسط جامعه ، شکل گرفته است. در شهر پرند نیز مجتمع های مسکن مهری وجود دارند که شامل واحدهای مسکونی با امکانات کامل و مدرنی هستند. این پروژه‌ها با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به بازار مسکن تجاری، توانسته‌اند برای خریدارانی که دنبال یک مسکن مناسب هستند، گزینه ای کارآمد و مقرون به صرفه را فراهم کنند.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در شهر جدید پرند شناسایی شد و پرونده مسکن مهر پرند امسال تمام خواهد شد.

آرش صیادی‌پور مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به اینکه حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی در این شهر جدید شناسایی شده است، گفت: در بخشی از واحدهای مسکونی مهر که قبلاً افتتاح شده متقاضیان ساکن نشدند که در این راستا ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تاکید کرد: حدود هزار و ۳۰۰ مسکن مهر باقیمانده تعاونی‌ساز در پرند داریم که باید مسائل حقوقی آنها حل شود. همچنین در مجموع از ۹۵ هزار واحد مسکن مهر ساخته‌شده در شهر پرند حدود ۴ هزار افتتاح خواهد شد که در مجموع ۹۴ هزار واحد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در شهر جدید پرند تاکنون تأمین زمین ۳۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن تأمین شده و با انتخاب پیمانکار فرآیند ساخت شروع شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند با یادآوری این‌که حدود ۷۵ هزار متقاضی برای این طرح وجود دارد، گفت: هنوز نتوانستیم زمین موردنیاز برای سایر واحدها را تأمین کنیم با توجه به این‌که دیگر امکان الحاق زمین به شهر پرند وجود ندارد با استفاده از ظرفیت شهرک اعتمادیه و یکی دو شهرک دیگر مشکل تأمین زمین این تعداد واحد نهضت ملی مسکن را نیز برطرف خواهیم کرد.

منبع: مهر
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر