ادعای انحراف مسیر ۲۰ هواپیما در آسمان ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص انحراف مسیر ۲۰ هواپیما در امتداد مسیر ایران اعلام کرد که: هیچ نهاد رسمی در این مورد گزارش ایمنی به ما نداده است.

ادعای انحراف مسیر ۲۰ هواپیما در آسمان ایران

در اوایل این هفته گروه او پی اس، که بر ایمنی پروازهای تجاری و مسافربری متمرکز است، با صدور بیانیه‌ای گفت بیش از بیست هواپیما به هنگام عبور از مسیری در نزدیکی مرز ایران هدف حمله خرابکارانه «جعل سیگنال جی پی اس» قرار گرفته‌اند و بسیاری از آنها قابلیت ناوبری خود را از دست داده‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای یک سایت خارجی مبنی بر انحراف مسیر ۲۰ هواپیما در امتداد مسیر ایران گفت: در این باره هیچ نهاد رسمی هیچ گزارش ایمنی به ما نداد‌ه‌ است.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره ادعای یک گروه هوانوردی «گروه او‌پی‌اس-گروه نظارت/مانیتورینگ خطرات هوانوردی» مبنی بر انحراف بیش از ۲۰ هواپیما به هنگام عبور از مسیر پروازی عراق در امتداد مرز ایران اظهارکرد: این ادعای یک سایت بوده و هیچ گزارش ایمنی در این باره نداشتیم و گزارشی به سازمان هواپیمایی ارائه نشد.

وی ادامه داد: اینکه این ادعا از سوی یک نهاد رسمی بین‌المللی ارائه شده باشد یا یک سایت بسیار مهم است و تا کنون گزارش رسمی ایمنی از نهادی به‌دست سازمان هواپیمایی کشوری نرسیده است.

منبع: ایلنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر