بازدید معاون اول رئیس جمهور از مرز مهران + فیلم

معاون اول رئیس‌جمهوری با حضور میدانی در مرز مهران، آخرین وضعیت تردد زائران اربعین ‌در این مرز‌ را مورد بررسی قرار داد و با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجم ویدیو: ۲.۸۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۴ دانلود ویدیو

دقایقی پیش محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری به همراه وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با استقبال حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام وارد مهران شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری با همراهی رئیس ستاد مرکزی اربعین، ‌وزیر راه و شهرسازی، استاندار ایلام، فرمانده سپاه ‌و سایر نمایندگان دستگاه‌های مربوطه به بررسی وضعیت خدمات‌دهی به زائران در پایانه‌ مرزی مهران پرداخت.

معاون اول رئیس‌جمهوری ‌ضمن گفت‌وگو با زائران عبوری از مرز ایران به سمت عراق، نحوه خدمات‌رسانی به آنها را مورد بررسی قرار داد و در جریان کمبودها، مشکلات و... قرار گرفت و زائران نیز از خدمات‌دهی در مرز مهران ابراز رضایت و قدردانی داشتند.

مخبر در این بازدید با اشاره به آسیب‌شناسی مشکلات اربعین در سال گذشته و برنامه‌ریزی که برای رفع این کاستی‌ها انجام شد‌، گفت: سال گذشته مردم با صف‌های چند کیلومتری، معطلی و برخی کمبودها در پایانه مرزی مواجه بودند که دولت امسال با پیگیری شخص رئیس‌جمهوری بر این مسائل تمرکز جدی کرد و اقدامات اساسی و کارهای فوق العاده‌ای انجام و ظرف چهار ماه اقدامات اساسی برای تکمیل زیرساخت‌ها در پایانه‌های مرزی صورت گرفت.

وی با یادآوری بازدیدهای سال گذشته خود از پایانه‌های مرزی اظهارکرد: سال گذشته در بازدیدهایی که انجام شد شاهد برخی گلایه‌ها و نارضایتی مردم و زائران بودم اما امسال با اقدامات بزرگ جمعی که با محوریت ستاد مرکزی اربعین و با مشارکت و همراهی همه دستگاهها، نهادها و گروههای مردمی و جهادی صورت گرفت شاهد بهبود خدمات و رفع مسائل و نواقص سال گذشته هستیم.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر