پروازهای ویژه اربعین از این فرودگاه

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان از اختصاص پروازهای فوق العاده ویژه اربعین از مبدأ فرودگاه بین‌المللی پیام در روزهای ۹ و ۱۶ شهریور ماه امسال خبر داد.

پروازهای ویژه اربعین از این فرودگاه

مرضیه جعفرزاده مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان از اختصاص پروازهای فوق‌العاده ویژه اربعین از مبدأ فرودگاه بین‌المللی پیام خبر داد.

جعفرزاده با اشاره به اختصاص پروازهای فوق العاده ویژه اربعین از مبدأ فرودگاه بین‌المللی پیام توسط هواپیمایی تابان، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ۲ پرواز فوق العاده ویژه اربعین از این فرودگاه برای دو تاریخ ۹ و ۱۶ شهریورماه جاری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نخستین پرواز از مبدا فرودگاه بین‌المللی پیام به مقصد نجف اشرف ۳۱ تیر ماه امسال با حضور مسؤلان انجام شده بود. برهمین اساس، از این تاریخ تاکنون ۹ هزار و ۵۷۸ نفر در دو مسیر پروازی نجف اشرف و بغداد جابه جا شده‌اند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان تشریح کرد: خط پروازی کرج ـ نجف به صورت هفتگی و شنبه هر هفته از مبدا فرودگاه بین‌المللی پیام و بالعکس فعال است.

به گفته جعفرزاده، این شرکت علاوه بر این خط پروازی، هم اکنون از تهران و مشهد به نجف و بغداد ۲۵ پرواز برنامه‌ای هفتگی فعال دارد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر