وزیر کشور: ترجیح می‌دهم نسبت به حضور زائران پیش‌بینی نداشته باشیم

وزیر کشور با تشریح توافقات صورت گرفته با دولت عراق گفت: آماده ارائه خدمت به هر تعداد زائر اربعین که به کربلای معلی سفر می‌کند، هستیم.

حجم ویدیو: ۴.۶۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۵ دانلود ویدیو

احمد وحیدی در اراک با اشاره به توافقات وزرات کشور با طرف عراقی در پیاده‌روی اربعین ‌اظهارکرد: وزارت کشور توافقات بسیار خوبی با دولت عراق داشته به طوری که در حوزه مرزهای ایران و عراق و در حوزه دروازه‌های ورودی در هر دو طرف مرز برای ارائه خدمات دستگاه‌های درمانی و بهداشتی و بالگردها توافقاتی داشته است.

وی افزود: حضور قوی هلال احمر برای مسائل بهداشت و درمان و پیش‌بینی برای حضور مواکب برای انتقال به موقع امکانات در دو مرز ایران و عراق از جمله توافقات است؛ همچنین با توجه به گرمای هوا در مرزها نیز سایه‌بان‌ها، مه‌پاش‌ها، جت‌فن‌ها و هر امکان دیگری برای مردم عزیز کشور پیش‌بینی شده تا همه دستگاه‌هایی که درگیر‌ند‌ بتوانند با یک شور حسینی کار را دنبال کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: اصل کار در پیاده‌روی اربعین مردم و جریانات مردمی هستند که در ساماندهی و شکل دادن مواکب اقدامات را انجام می‌دهند، این درحالی است که مقدمات کار فراهم شده و امیدواریم امسال یک اربعین باشکوه و بسیار با عظمتی را در پیش داشته باشیم.

وحیدی درباره پیش‌بینی تعداد حضور زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی‌ خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم نسبت به حضور زائران پیش‌بینی نداشته باشیم اما هر مقداری که زائران حضور داشته باشند برای ارائه خدمت به آنها آمادگی کامل وجود دارد.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر