ترافیک پرحجم در کندوان/تردد روان در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس راه مازندران از محدودیت ترافیکی در جاده کندوان تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: تردد در سایر محورهای مازندران روان و عادی است اما رفته رفته پرحجم می‌شود.

ترافیک پرحجم در کندوان/تردد روان در هراز و فیروزکوه

سرهنگ یدالله جهانتاب فرمانده پلیس راه مازندران در ساری درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران اظهار داشت: با توجه به تعطیلی اعلام شده ترافیک سنگینی را از سمت تهران و کرج شاهد‌یم.

وی با بیان اینکه تا ساعات آینده براساس تصمیم پلیس راه مازندران، انسداد محور را خواهیم داشت، افزود: ترافیک پرحجم در محدوده کندوان و از سیاه‌بیشه ـ کرج به چالوس را شاهدیم که هماهنگی لازم برای یک‌طرفه شدن جاده از سمت جنوب به شمال را تا یک ساعت آینده خواهیم داشت.

جهان‌تاب تصریح کرد: در جاده کندوان محدودیت ترافیکی را از محدوده مرزن‌آباد به چالوس ‌داریم و از پل زنگوله مسیر به سمت چالوس یک‌طرفه است.

وی با بیان اینکه در محور هراز و سوادکوه ترافیک عادی و روان در بقیه محورهای مواصلاتی استان نیز گره ترافیکی دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: در محور سوادکوه در حال حاضر ترافیک روان را شاهدیم، اما به تدریج از شب و فردا با توجه به تعطیلی پیش‌رو افزایش حجم ترافیکی را توقع داریم.

وی با بیان اینکه محورهای مازندران لغزنده است به رانندگان توصیه کرد در حین رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و از عجله و شتاب بی‌مورد در جاده‌‌‌های استان خودداری ‌و با رعایت سرعت مطمئنه در جاده برآنند و بهتر است پس از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه رانندگان استراحت داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر