باربری سراسری از همه شهرستان ها

ارزانترین خدمات باربری شهرستان

خدمات باربری بین شهری یکی از نیاز های مهم بسیاری از افراد می باشد . شما ممکن است به دلایل مختلفی همچون ؛ کسب و کار ، مهاجرت ، تحصیل و . . . نیاز داشته باشید تا مقداری بار یا کالا و حتی لوازم شخصیتان را از شهری به شهر دیگری ارسال کنید .

به همین منظور شما باید با یک شرکت حمل و نقل که خدمات باربری بین شهری را ارائه می دهد تماس بگیرید.

شرکت های باربری بسیاری در سراسر کشور خدمات باربری بین شهری را به شما ارائه می دهند اما قطعا همه ما به دنبال باربری معتبر ، با تجربه و همچنین مجهز و ارزان می گردیم .

ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین باربری های کشور که شعبه مرکزی آن واقع در تهران می باشد اما در سراسر کشور آماده خدمات رسانی است آشنا کنیم .

شرکت حمل و نقل آنی بار ، همه روزه آماده ارائه بهترین و ارزانترین خدمات باربری در سراسر کشور می باشد .

آنی بار مجهز به جدیدترین و به روزترین خودرو های باربری با ایمنی بسیار بالا می باشد ، علاوه براین نرخ کرایه خدمات باربری در آنی بار مطابق با نرخ کرایه اعلام شده از سوی اتجادیه می باشد و مطمئنا ارزانترین نرخ کرایه باربری شهرستان است. در ادامه شما را با انواع خدمات آنی بار آشنا می کنیم ، با ما همراه باشید .

 images_1683534920_6458b448ba603.jpg

مناطق تحت پوشش باربری بین شهری آنی بار

 

آنی بار محدودیتی درارائه خدمات باربری از تهران به سایر شهرها و شهرستان ها ندارد و به دلیل وجود دفتر مرکزی در تهران، سریع ترین خدمات باربری تهران به شهرستان را ارائه می دهد .

البته این بدین معنا نیست که آنی بار تنها از تهران خدمات باربری را ارائه می دهد ، شما می توانید از تمامی استان ها و شهرهای دیگر خدمات باربری را دریافت کنید .

تنها تفاوت باربری تهران به شهرستان و باربری از شهرهای دیگر در خدمات نیسان بار می باشد ، زیرا در حال حاضر خدمات باربری با نیسان تنها از تهران در اختیار شما قرار میگیرد.

به عنوان مثال شما می توانید خدمات باربری زاهدان را با انواع تریلی ، کامیون و خاور از آنی بار سفارش دهید اما باربری با نیسان تنها از تهران به زاهدان امکان پذیر است.

 

ارائه بیمه نامه معتبر برای باربری از شهرستان

 

مهمترین وظیفه یک شرکت باربری ، حفظ امنیت بار و سالم رساندن بار به مقصد می باشد ، به همین منظور شرکت آنی بار از خودرو های استاندارد و مجهز استفاده می کند ؛ علاوه بر این از بهترین بیمه نامه باربری برای جبران خسارات ناگهانی استفاده می کند .

بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و تا میلیارد ها تومان قابل ارائه می باشد. بیمه ایران ، قدیمی ترین و معتبرترین شرکت بیمه در کشور می باشد که پوشش دهنده خدمات باربری آنی بار می باشد .

این شرکت بیمه تمامی خسارات هایی که در زمان باربری رخ دهد را به صورت کامل تحت پوشش خود قرار می دهد ، خساراتی همچون آتش سوزی ، سرقت ، تصادف یا واژگونی و . . .

مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بیمه نامه کامل با پوشش رایگان ( تا سقف مشخص ) استفاده می نماید .  به عنوان مثال ،  خدمات باربری کرمان را همراه با بارنامه رسمی و 100 میلیون پوشش بیمه رایگان از آنی بار دریافت کنید .

 images_1683534878_6458b41e327d2.jpg

صدور بارنامه رسمی برای باربری شهرستان

 

بارنامه اوراق بهاداری است که از طرف شرکت های حمل و نقل صادر شده و در آن مشخصات کالا ، ارسال کننده ، دریافت کننده ، هزینه که شامل میزان بیمه ، کمیسیون ، صافی ، مشخصات شرکت باربری و تمامی توافقات بین صاحب کالا و باربری می شود در آن ثبت می شود .

تمامی خدمات باربری شهرستان آنی بار همراه با بارنامه رسمی به شما ارائه می شود . بارنامه از مفقودی و سرقت بار جلوگیری می کنند در واقع بارنامه ضمانت نامه ایست که شرکت باربری برای شما در نظر می گیرد.

 

هزینه حمل و نقل بار به شهرستان

 

هزینه های باربری شهرستان ثابت نیست و با تو به موارد مختلفی محاسبه می شود .

از جمله این موارد مهم ، نوع بار و نوع خودرو باربری می باشد ، این کاملا منطقیست که هر چه مقدار بارتان بزرگ تر ، حجیم تر و سنگین تر باشد نیاز به خودرو باربری بزرگتری دارید.

مورد بعدی مسافت بین مبدا و مقصد مورد نظرتان می باشد ، هرچه فاصله بیشتر باشد هزینه باربری شهرستان افزایش میابد . بیمه نامه معادل با ارزش بارتان مشخص می شود و هر چه ارزش بارتان بالاتری برود هزینه بیمه و در نتیجه هزینه کلی باربری شهرستان افزایش میابد .

 

برای استعلام دقیق هزینه باربری به شهر مورد نظرتان تنها کافیست از طریق شماره 021-57669 با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

 

انواع خودرو باربری برای ارسال بار از شهرستان

 

مجموعه آنی بار مجهز به بزرگ ترین ناوگان حمل و نقل کشور می باشد که شامل کوچک ترین خودرو باربری ( نیسان ) می باشد تا بزرگ ترین خودرو های باربری ( کمرشکن و بوژی ) شما می توانید با توجه به  نوع بارتان از انواع خودرو باربری برای حمل آن استفاده کنید.

 

 

  • ارسال بار با تریلی کفی
  • ارسال بار با تریلی ترانزیت
  • ارسال بار با کامیون تک و جفت
  • ارسال بار با کامیونت مسقف و روباز
  • ارسال بار با کامیون بنز
  • ارسال بار با نیسان

 

 برای انتخاب خودرو مناسب ابتدا لازم است شما با انواع خودرو های باربری و مشخصات آن ها آشنا شوید.

 

  • برای حمل بارهای سبک و کم حجم زیر 2 تن می توانید از نیسان وانت استفاده کنید . ( آنی بار خدمات باربری با نیسان را تنها از مبدا تهران در اختیارتان قرار می دهد ) .
  • برای حمل بار با حداکثر طول 4 متر و وزن 3.5 تن می توانید از خاور استفاده کنید.
  • برای حمل بار با حداکثر وزن 6 تن کامیون 911 و کاویان مناسب ترین گزینه هستند.
  • برای حمل بار با حداکثر وزن 10 تن ، کامیون تک یا کامیون 10 تن یا همان بنز 6 چرخ مناسب می باشد.
  • برای حمل بار با حداکثر وزن 15 تن از کامیون جفت یا کامیون بنز 10 چرخ استفاده می شود.
  • برای حمل بار با ابعاد بزرگ تر از 7 متر و بیشتر از 15 تن به طور معمول از تریلی استفاده می شود.
  • برای حمل بار با حداکثر وزن 24 تن و طول 14 متر می توانید از تریلی های کفی ، بغلدار و چادری استفاده کنید .
  • برای حمل بارهای سنگین تر از 24 تن و بلند نر از 14 متر بسته به نوع بارتان از کمرشکن 5 محور ، 7 محور و 9 محور می توانید استفاده کنید.

 مجموعه آنی بار از همه شهر ها و استان های کشور می تواند انواع خودروهای باربری را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار دهد . 

به عنوان مثال ، برای باربری ارومیه می توانید بر اساس نیاز خود و نوع محموله از نیسان وانت تا بوژی را ثبت سفارش کنید و محموله های خود را انتقال دهید . 

 images_1683534750_6458b39e586bf.jpg

حمل انواع بار در باربری شهرستان

 

آنی بار با داشتن 35 سال تجربه بهترین گزینه  برای حمل و نقل بین شهری می باشد ، شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه انواع بار و کالا را در تمام نقاط کشور جابجا کنید .

 

تمامی بارهای مجاز را می توانید با انواع خودرو های باربری آنی بار در سراسر کشور حمل کنید ؛ هیچگونه محدودیتی در مقدار بار ارسالی ، نوع آن ، تعداد خودرو های مورد نیاز و . . . وجود ندارد.

 

 

چند مورد از بارهایی می توانید توسط باربری آنی بار به مقصد مورد نظرتان ارسال کنید :

 

حمل کالاهای تجاری ، حمل دستگاه های صنعتی ، حمل میوه و تره بار ، ارسال مواد پلاستیک ، حمل آهن و ورق آهن ، حمل ام دی اف و چوب ، حمل لاستیک ، حمل تیرآهن و میلگرد ، حمل جهیزیه و لوازم منزل ، حمل خودرو و . . .

 

ثبت درخواست باربری در آنی بار

 

شما می توانید خدمات مورد نظرتان و خودرو باربری مورد نیازتان را در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه از آنی بار دریافت کنید. جهت ثبت درخواست باربری شهرستان می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان شرکت آنی بار از طریق شماره 57669-021 تماس برقرار کنید .

همچنین می توانید اپلیکیشن آنی بار را از کافه بازار یا مایکت دانلود کنید و در هر ساعت از شبانه روز خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

رپورتاژ
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر