شهرداری تهران | حمل و نقل عمومی

بزگراه های تهران نونوار می شوند / تکمیل پروژه های شهرداری برای نوروز

شعبانی گفت: در ایام نوروز در شهر تهران بزرگراه‌هایی مثل آبشناسان و حکیم مرمت و بهسازی خواهند شد.

بزگراه های تهران نونوار می شوند / تکمیل پروژه های شهرداری برای نوروز

مرمت بزرگراه‌ها یک فرآیند مهم و حیاتی است که برای حفظ سلامت و ایمنی این زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی انجام می‌شود. این فرآیند شامل اصلاح و تعمیر سطح بزرگراه و  همچنین تعویض تابلوها و نشان‌های راهنمایی و رانندگی می‌شود.

عباس شعبانی معاون امور مناطق شهرداری تهران در آیین تحقق ۱۱۰۰ پروژه طرح «من شهردارم ۱» در قالب پویش امید و افتخار در جمع خبرنگاران گفت: در مرحله رأی گیری این طرح مناطق ۱۵، ۴ و ۱ بیشترین مشارکت را داشتند و در حقیقت کمک موثر محلات در اجرای پروژه‌ها محقق شد.

وی افزود: در همه مناطق مردم پای کار بودند به شکلی که گاهی جنس پروژه‌های ما در برخی محلات با نظر مردم تغییر داده شد. این ۱۱۰۰ پروژه عموما از جنس محله‌ای و منطقه‌ای بودند و شهروندان و ساکنان محلات از اجرای این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران تأکید کرد: در مراسم امروز از مناطق ۱۳، ۱۸ و ۲۱ به عنوان مناطقی که در سریعترین زمان ممکن صددرصد پروژه‌های خود را اجرایی کرده‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: طرحی به نام طرح ۳۶۰ درجه را در تهران آغاز کردیم که در حقیقت شهرداران نواحی در تقاطع‌ها و نقاطی که در سطح ناحیه خود به عنوان معضل محسوب می‌شود قرار می‌گیرند و ایرادات آن محدوده را احصا می‌کنند و پس از آن نسبت به حل و فصل آن اقدام خواهند کرد. در حقیقت در این طرح موضوع بهبود نگهداشت شهر مد نظر قرار می‌گیرد.

شعبانی تأکید کرد: مقرر شده در این طرح هر ناحیه هزار ایراد و معضل را احصا و نسبت به حل آن اقدام کنند. به این ترتیب ۱۲۴ هزار ایراد تا پایان بهار سال آینده در شهر تهران حل و فصل خواهد شد.

 آسفالت ریزی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن در سطح شهر تهران

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ادامه داد: در سطح مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، پروژه‌هایی که از قبل آغاز شده بود و یا در این دوره آغاز شده اعتباری حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است. همچنین در شهر تهران تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن آسفالت ریخته شده که از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سطح مناطق و توسط شهرداری‌های مناطق آسفالت ریزی انجام شده است. در ایام نوروز نیز بزرگراه‌هایی مثل آبشناسان، حکیم و... مرمت و بهسازی خواهند شد. در این ایام کار عمرانی سنگین نخواهیم داشت مگر مواردی که برای طرح استقبال از بهار باشد.

وی ادامه داد: فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی معارض ملکی داشت که مذاکرات آن به سرانجام رسیده و امیدواریم در ماه‌های نخست سال آینده این معضل حل و فصل شود و تا پایان سال آینده این پروژه به اتمام برسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر