قیمت آپارتمان در تهران | قیمت مسکن

قیمت مسکن در محله پر جنب و جوش تهران / قیمت واحدهای نوساز این منطقه چند؟ + جدول

در این گزارش قیمت و مشخصات آپارتمان های محله جنت آباد تهران را مشاهده می کنید.

قیمت مسکن در محله پر جنب و جوش تهران / قیمت واحدهای نوساز این منطقه چند؟ + جدول

تعیین قیمت مسکن یک فرایند پیچیده است که تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد. فرهنگ و سطح تقاضا و تأمین موقعیت مکانی، اقتصاد کلان و دیگر عوامل اقتصادی، ابعاد اجتماعی و فرهنگی، تحولات سیاسی، میزان توسعه و سرمایه‌گذاری در یک منطقه، همه از عواملی هستند که در تعیین قیمت مسکن نقش دارند. همچنین معیارهایی مانند انتظارات بازار، نرخ سود و نرخ تورم نیز بر تعیین قیمت مسکن تأثیرگذارند. به طور کلی، تعیین قیمت مسکن یک فرایند تعاملی است که در آن عوامل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کنار یکدیگر تعیین‌کننده قیمت نهایی مسکن هستند.

یک واسطه‌گر ملکی در جنت آباد می‌گوید: هم‌اکنون تعداد فروشندگان کاهش یافته و حتی اگر خریداری وجود دارد، به تعداد آنها فایل مناسب موجود نیست؛ که این می‌تواند به تردید مالکان برای فروش با قیمت بالاتر ربط داشته باشد.

او می‌گوید در یک هفته اخیر، با افزایش کاذب قیمت برخی فروشندگان(چه مالک و چه سازنده) روبه‌رو بودیم و برای مثال، فروشنده‌ای که ملک خود را با ۱۰ میلیارد تومان قیمت‌گذاری کرده بود، اکنون قیمت ملک خود را به ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داده است.

به گفته وی، متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز در منطقه ۵، بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است؛ البته کمتر و بیشتر از این محدوده هم معامله می‌شود.

در جنت آباد جنوبی، آپارتمانی با ۲۱۰ مترمربع زیربنا و نوساز، ۳۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با ۶۷ مترمربع زیربنا و ۲۶ سال ساخت، ۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در جنت آباد مرکزی، واحدی دیگر با ۱۰۰ مترمربع مساحت و ۱۶ سال عمربنا، ۱۰ میلیارد تومان و واحدی ۷۴ متری و ۵ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در جنت آباد شمالی نیز، آپارتمانی ۵۸ متری و ۱۱ سال ساخت، ۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان و آپارتمانی ۸۳ متری و ۱۵ سال ساخت، ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت-آپارتمان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر