اجاره مسکن | قیمت مسکن | بازار مسکن

آخرین نرخ اجاره خانه در شهرک های معروف تهران + جدول

در این گزارش نرخ اجاره و مشخصات آپارتمان های دو شهرک معروف پایتخت را مشاهده می کنید.

آخرین نرخ اجاره خانه در شهرک های معروف تهران + جدول

هزینه اجاره مسکن به عوامل متعددی مانند موقعیت جغرافیایی، اندازه و امکانات ملک، نزدیکی به امکانات عمومی و نیازهای بازار بستگی دارد. در شهرهای بزرگ و متراکم، قیمت اجاره معمولاً بالاتر است، در حالی که در نواحی با امکانات کمتر، مناسب تر است. افزایش یا کاهش تقاضا و عرضه هم در تعیین قیمت اجاره مسکن موثر است. همچنین وضعیت بازار مسکن و شرایط اقتصادی می توانند بر قیمت ها تأثیر گذار باشند.

رصد تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار اجاره مسکن دو شهرک معروف و قدیمی‌‌‌ساز در غرب شهر تهران نشان می‌دهد هم‌‌‌اکنون متوسط اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی هر مترمربع آپارتمان در این دو شهرک، با فرمول اجاره‌‌‌بهای ماهانه کل، حول و حوش ۲۸۰‌هزار تومان است.

میانگین اجاره‌‌‌بهای ماهانه پیشنهادی در تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌های عرضه‌شده به بازار اجاره مسکن دو شهرک «اکباتان» و «آپادانا»، رقمی حول و حوش ۱۲ میلیون تومان به همراه متوسط رهن پیشنهادی ۶۸۷ میلیون تومان است. با تبدیل هر دو رقم مربوط به متوسط رهن و اجاره‌‌‌بهای ماهانه در این فایل‌‌‌ها به میانگین اجاره‌‌‌بهای ماهانه کل، اجاره‌‌‌بهای ماهانه پیشنهادی به ازای هر مترمربع رقمی در حدود ۲۸۰‌هزار تومان است.

قیمت-مسکن

متوسط مساحت ۴۰ فایل اجاره آپارتمان در این دو شهرک که روز گذشته به بازار مسکن پایتخت عرضه شد، حدود ۱۲۰ مترمربع بود که میانگین اجاره‌‌‌بهای کل ماهانه این فایل‌‌‌ها رقمی درحدود ۳۵میلیون تومان است. در صورتی که اجاره‌‌‌بهای پیشنهادی با فرمول رهن کامل محاسبه شود نیز این میزان به حول و حوش یک میلیارد تومان می‌‌‌رسد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر