قیمت بلیت قطار | بلیت قطار مشهد | بلیت قطار

مسافران آماده خرید بلیت های نوروزی قطار باشند / پیش فروش بلیت قطار به مقصد مشهد

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز (بازه زمانی ۲۳ اسفند تا ۱۷ فروردین) از فردا (سه‌شنبه، هشتم اسفند) آغاز می‌شود.

مسافران آماده خرید بلیت های نوروزی قطار باشند / پیش فروش بلیت قطار به مقصد مشهد

قطارهای بین شهری نمایانگر یکی از مهمترین وسایل حمل و نقل عمومی در جوامع مدرن هستند. این قطارها که بر اساس خطوط ریلی و اختصاصی خود حرکت می‌کنند، سفرهای موثر و سریع بین شهرها و نقاط مختلف کشورها را فراهم می‌کنند. با سرعت و کارایی بالا، قطارهای بین شهری نه تنها به کاهش زمان مسافرت کمک می‌کنند بلکه نیز به حفظ محیط زیست از طریق کاهش ترافیک جاده‌ای و انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک می‌نمایند. این وسیله حمل و نقل عمومی علاوه بر این که اقتصاد زمان مسافران را بهینه می‌سازد، تجربه سفری آسان و راحت را فراهم می‌کند و برای توسعه پایدار و حمل و نقل شهری بهتر، نقش کلیدی ایفا می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده برای پیش فروش بلیت‌ها، روز سه‌شنبه (هشتم اسفند) همه قطارها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و برعکس و روز چهارشنبه (۹ اسفند) قطارهای منتهی به مشهد مقدس به غیر از مسیر تهران- مشهد و برعکس فروش بلیت خواهند داشت.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر