خودرو | بازار خودرو | قیمت خودرو

بهترین های خودرو به انتخاب زنان / بی نقص ترین خودروهای ۲۰۲۴ معرفی شدند

هیات داوران جایزه جهانی خودروی سال زنان با افتخار برندگان پنج رده از جوایز امسال را اعلام کرد.

بهترین های خودرو به انتخاب زنان / بی نقص ترین خودروهای ۲۰۲۴ معرفی شدند

برنامه خودروی سال زنان در سراسر جهان تنها گروه جوایز اتومبیل در جهان است که منحصراً از زنان روزنامه نگار اتومبیلران تشکیل شده است. این گروه توسط روزنامه‌نگار نیوزلندی، سندی مایهر در سال ۲۰۰۹ ایجاد شد.

هیات داوران جایزه جهانی خودروی سال زنان با افتخار برندگان پنج رده از جوایز امسال را اعلام کرد: خودروی خانوادگی، خودروی بزرگ، SUV، خودروی لوکس و ۴×۴ و وانت. همه این خودروها از نظر ایمنی، رانندگی، فناوری، راحتی، بهره‌وری، تأثیر زیست‌محیطی و ارزش پول، برتری در بخش خود را نشان می‌دهند.

در مجموع ۶۲ نامزد برای برنده شدن در یکی از رده‌های WWCOTY رقابت کردند. همه آنها باید الزام عرضه در حداقل دو قاره بین ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ را داشته باشند.

این چهاردهمین دوره از جوایزی است که توسط WWCOTY ارائه می‌شود که شامل تیمی از ۷۵ زن روزنامه‌نگار خودرو از ۵۲ کشور در پنج قاره است. این تنها هیات داوران کاملاً زن در صنعت خودرو در سراسر جهان است.

کار داوران در طول سال گذشته با بازار در حال تحول مستمر به سمت مدل‌های کارآمدتر و پایدارتر مشخص شده است. مارتا گارسیا، رئیس جایزه جهانی خودروی سال زنان، می‌گوید: «رأی‌گیری به دلیل سطح فوق‌العاده نامزدها آسان نبود». هیچ رای به‌صورت تصادفی داده نشد. همه آنها به تست‌های رانندگی سخت‌گیرانه، تجزیه و تحلیل دقیق و مطالعات چالش‌برانگیز رقابت پاسخ داده‌اند. به همین دلیل است که جوایز WWCOTY معیاری برای میلیون‌ها خریدار در سراسر جهان است.

نتیجه پنج مدل بدون شکست است، پنج اتومبیلی که برتری را در رده خود نشان می‌دهند، خودروهایی که شایسته یکی از جوایز جهانی خودروی سال زنان هستند.

این پنج برنده که اکنون اعلام شده‌اند، برای تعیین برنده جایزه برتر WWCOTY، وارد مرحله نهایی داوری خواهند شد. برنده جایزه جهانی خودروی سال زنان در ساعت ۰۰: ۰۰ روز ۸ مارس، روز جهانی زن، در کانال YouTube جایزه جهانی خودروی سال زنان اعلام خواهد شد. منتظر باشید!

Volvo EX۳۰

خودرو-ولوو

ولوو EX۳۰ نخستین SUV کامپکت پریمیوم ولوو، سومین مدل ۱۰۰٪ برقی و مقرون به صرفه‌ترین خودروی آن است. این خودرو با برد همولوگ ۴۵۰ کیلومتری، کیفیت، تجهیزات ایمنی و کمترین ردپای کربن ولوو تا کنون متمایز است. راحت و جادار.

BMW ۵ Series

خودرو-بی ام و

ب ام و سری ۵ ب ام و سری ۵ با طیف کاملی از موتورها، از جمله برای نخستین‌بار نسخه کاملاً برقی و همچنین نسخه خانوادگی عرضه می‌شود. این نسل هشتم دارای پیشرفته‌ترین فناوری، کابینی جادار و راحت برای سرنشینان است و نخستین مدل این برند است که به طور استاندارد از یک فضای داخلی کاملاً گیاهی استفاده می‌کند.

Kia EV۹

خودرو-کیا

کیا EV۹ کیا EV۹ نخستین SUV برقی بزرگ با حداکثر ظرفیت هفت سرنشین است. با وجود طول ۵ متری، آیرودینامیک خوبی دارد. همچنین طراحی نوآورانه، فناوری پیشرفته، شارژ دو طرفه و شارژ فوق سریع ۸۰۰ ولتی آن برجسته است. علاوه بر این، قیمت آن نسبت به سایر مدل‌های این رده بسیار رقابتی است.

Volkswagen Amarok

خودرو-فولکس-واگن

فولکس‌واگن Amarok این نسل جدید از فولکس‌واگن Amarok تغییری اساسی را ارائه می‌دهد. قابلیت سکونت، قابلیت‌های خارج از جاده، ظرفیت بار را به‌دست می‌آورد. شامل پنج موتور است که با نیازهای هر بازار سازگار می‌شود. همچنین کیفیت و تجهیزات داخلی را بهبود می‌بخشد.

Aston Martin DB۱۲

خودرو-استون-مارتین

استون مارتین DB۱۲ لوکس، ظرافت و عملکرد، استون مارتین DB۱۲ جدید را تعریف می‌کند. این خودرو با موتور V۸ دو توربوشارژ باقدرت ۶۸۰ اسب بخار، حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را اعلام می‌کند و در ۳.۶ ثانیه از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت (۰-۶۰ مایل در ساعت) شتاب می‌گیرد. قابل توجه‌ترین تغییرات در کابین آن با طراحی جدید و کیفیت بالا بدون از دست دادن عملکرد آن یافت می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها