موتور دزدهای معروف تهران دستگیر شدند

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت خبر داد.

موتور دزدهای معروف تهران دستگیر شدند

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری؛ معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت از یک مرد جوان در بزرگراه شهید همت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان حکایت از آن داشت، ۳ مرد جوان با نقشه قبلی و با استفاده از سلاح وینچستر و کلت‌کمری موتورسیکلت ۱۰ میلیارد ریالی مرد جوانی که از قبل وی را می‌شناختند، سرقت و متواری شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان پرونده را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها سابقه‌دار هستند.

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ۴ موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شده است، افزود: تحقیقات تکمیلی مشخص کرد متهمان پس از سرقت موتورسیکلت در تماس‌های مکرر با شاکی از وی درخواست پول کرده‌اند تا وسیله نقلیه مذکور را بازگردانند اما قبل از اعمال مجرمانه دیگر بازداشت شدند.

سرهنگ نثاری خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها